۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین واگذاری ۱۳۹ اشتراک رایگان گاز در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۵۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در پنج ماهه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

واگذاری ۱۳۹ اشتراک رایگان گاز در استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از واگذاری ۱۳۹ اشتراک رایگان گاز به مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، خانواده‌های معظّم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه ها در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

واگذاری ۱۳۹ اشتراک رایگان گاز در استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان، توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های گاز استانی دانست و گفت: طی پنج ماهه گذشته 65 مورد انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، 43 مورد انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی و 23 مورد انشعاب گاز به جانبازان، خانواده شهدا، رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه، آزادگان به صورت رایگان ارائه شده است.

وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون، هشت مورد انشعاب گاز نیز به مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه‌ها به صورت رایگان واگذار شده است.

حجتی پور با اشاره به انجام وظایف قانونی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان اظهار کرد: شرکت گاز استان قزوین با اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران، در پنج ماهه نخست امسال، بالغ‌بر 12 میلیارد و 700 میلیون ریال معافیت هزینه‌ گازبها برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که مصرف آنها در سه پله اول الگوی مصرف قرار دارد، اعمال شده ‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: همچنین در پنج ماهه نخست امسال برای مساجد و اماکن مذهبی، بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ گازبها منظور شده است.

این مسئول در پایان گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز محل سکونت خود؛ از امتیاز حق انشعاب رایگان بهره‌مند گردند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان