۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین ۸۵۴ ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی قزوین تخریب شد
کد خبر: ۳۶۵۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۸۵۴ ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی قزوین تخریب شد

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۵۴ ساخت‌وساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اراضی کشاورزی این استان با مشمولیت تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، تخریب شد.

۸۵۴ ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی قزوین تخریب شد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مهدی بختیاری گفت: ۸۵۴ ساخت‌وساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اراضی کشاورزی این استان با مشمولیت تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، تخریب شد.

وی افزود: با تخریب این بناهای غیرمجاز، هشت هزار و ۹۳۱ هکتار از اراضی کشاورزی استان آزادسازی شده و به حالت طبیعی بازگشته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان قزوین بیان کرد: طی همین مدت نیز ۳۹ مورد بنای غیرمجاز با تشکیل پرونده قضائی و صدور احکام تخریب قلع و قمع شدند که به آزاد سازی هشت هکتار از اراضی کشاورزی منجر شد.

این مسئول ابراز کرد: با افزایش تیم‌های گشتی و دو برابر شدن زمان گشت‌زنی‌ها،‌ روزانه ضمن شناسایی تخلفات جدید در سطح اراضی کشاورزی استان،‌ برخوردهای قانونی بلافاصله اعمال می‌شود.


قلع و قمع دو بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از تخریب ۲دو بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

علیرضا طاهرخانی افزود: با قلع و قمع این بناهای غیرمجاز بالغ بر 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهر تاکستان حد شمالی کمربندی تاکستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از تغییرکاربری های غیرمجاز و اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

طاهرخانی یادآور شد: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل اتاق کارگری و دیوارکشی بوده که با حضور کلانتری، شهرداری و امور اراضی این شهرستان اجرا شده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان