۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین ارائه بیش از ۸۹ هزار خدمت به زائران در اربعین ۱۴۰۲
کد خبر: ۳۶۵۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۶ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین خبر داد:

ارائه بیش از ۸۹ هزار خدمت به زائران در اربعین ۱۴۰۲

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از ۸۹ هزار خدمت درمانی، دارویی، اعم از تزریقات، پانسمان، مراقبت، بستری و اعزام و تجویز دارو در این ایام به زائران ارائه شد.

ارائه بیش از ۸۹ هزار خدمت به زائران در اربعین ۱۴۰۲
حسین خوئینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به پایان ماموریت درمانگاه سیدالشهدا جمعیت هلال احمر استان در عمود ۹۴۰ مسیر طریق الحسین عراق، اظهار کرد: درمانگاه سیدالشهدا جمعیت هلال احمر قزوین با ۶۰ نیروی داوطلب اعم از پزشک متخصص داخلی، طب اورژانس، عمومی و پرستار از تاریخ سه شهریور به طور رسمی کار خود را آغاز و تا پایان مراسم پیاده‌روی اربعین ادامه داشت.

وی افزود: بیش از ۸۹ هزار خدمت درمانی، دارویی، اعم از تزریقات، پانسمان، مراقبت، بستری و اعزام و تجویز دارو در این ایام به زائران ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ابراز کرد: ادامه حضور تیم‌های نجات استان در کشور عراق و استان‌های مرزی تا پایان مراسم اربعین و موج برگشت زائرین به کشور ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به موقعیت استان قزوین در مسیر استان‌های غربی به مرکز و شرق کشور، کلیه تیم‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل قرار دارند.

خوئینی در پایان گفت: تیم‌های پشتیبان نیز در مواکب فعال استان، در کنار خادمین، به زائرین در حال برگشت، خدمات امدادی و سلامت محور ارائه خواهند کرد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان