۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خطاهای خود را به حداقل برسانند
کد خبر: ۳۶۴۸۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۴ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خطاهای خود را به حداقل برسانند

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه شهید رجایی خود را برای امام و مردم خرج کرد، گفت: ما مسئولین موظف هستیم خطاهای خود را به حداقل برسانیم و در انتخاب الگوها دقت کنیم و مدیران نظام باید از این خصوصیات برخوردار شوند تا راه رجایی ادامه یابد.

مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خطاهای خود را به حداقل برسانند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یازدهمین یادواره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهید رجایی تصویر ماندگاری است که یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی می‌تواند با برخورداری از ویژگی‌های این شهید، خود را به مردم معرفی کند.

وی افزود: شهید رجایی مردمی‌ترین شخصیت جمهوری اسلامی است و مسئولین باید به سراغ عملکرد شهید رجایی بروند تا از او الگوبرداری کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین تصریح کرد: عمل مقدس می‌تواند کوچک باشد به طوری که شهید رجایی در مدت ۲۸ روز رئیس جمهوری بود اما همین مدت کوتاه به دلیل اثرگذاری و نتایجی که داشت نیز مقدس شد.

آتانی بیان کرد: وقتی بر مبانی دینی عمل کنیم، عمل و خدمت ما مقدس می‌شود حتی اگر ۲۸ رو باشد و ۴۲ سال می‌توانیم از این عملکرد ۲۸ روزه الگوبرداری کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: شهید رجایی درخشش و نماد خدمت‌گذاری یک مدیر اسلامی بود؛ مدیر باید با حوصله سعه صدر باشد چراکه رجایی همه زندگی‌اش این گونه بود.

وی‌ عنوان کرد: شهید رجایی در زندگی فردی، سیاسی و اقتصادی آنقدر درست عمل کرده‌ بود که می‌گفت؛ «همه زندگی من وصیتنامه من است».

شهید رجایی همه عمرش را صرف نیاز مردم کرد

آتانی ادامه داد: شهید رجایی همه عمرش را صرف نیاز مردم کرد و مقلد امام بود به طوری که و‌ارد هیچ حزب سیاسی نشد و می‌گفت؛ حزب من حزب امام و خداست.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: شهید رجایی برای تربیت خود به دستفذروشی می‌پرداخت و افق بلند رجایی همان است که هر گاه اسم رجایی می‌آید، عجین با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهید رجایی خود را برای امام و مردم خرج کرد، گفت: ما مسئولین موظف هستیم خطاهای خود را به حداقل برسانیم و در انتخاب الگوها دقت کنیم و مدیران نظام باید از این خصوصیات برخوردار شوند تا راه رجایی ادامه یابد.

این مسئول تصریح کرد: اخلاص باید رخ بیرونی داشته باشد و توسط مردم اندازه‌گیری شود و درجه بالای اخلاص همان ناشناخته ماندن در اوج برخورداری از مقام و مسئولیت است که شهید رجایی اینگونه بود.

آتانی افزود: مسئولین با ایجاد تعامل و وحدت در بین خود باید سبب کاهش دلهره مردم شوند؛ شهید رجایی با صبر، متانت، قبول رنج‌ها و دردها و حوصله عظیم که داشت توانست بنی‌صدر را افشا کند.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه عملکرد مسئولین ما باید تجلی تلاش مومنانه باشد؛ یادآور شد: شهید رجایی روحیه انقلابی سازش‌ناپذیر داشت و سند استقامت ملت ایران را با پای شکنجه شده خود در سازمان ملل به جهان معرفی کرد؛ او هیچگاه مسئولیت را وسیله‌ای برای رسیدن به مال دنیا قرار نداد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان