۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ۴۰ درصد جامعه کارمندی استان قزوین، بسیجی هستند
کد خبر: ۳۶۴۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۴ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین:

۴۰ درصد جامعه کارمندی استان قزوین، بسیجی هستند

مسئول بسیج کارمندان استان قزوین گفت: هم اکنون بسیج ادارات در سطح استان دارای ۱۷۲ پایگاه بسیج و بیش از ۹ هزار کارمند بسیجی است و تقریبا ۴۰ درصد جامعه کارمندی ما بسیجی هستند.

۴۰ درصد جامعه کارمندی استان قزوین، بسیجی هستند
حسین فیضی در حاشیه برگزاری یادواره شهیدان «رجایی و باهنر» و شهدای کارمند استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در حال برگزاری است؛ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ اظهار کرد: امسال یازدهمین سال متوالی است که این یادواره توسط بسیج ادارات و با همکاری سایر دستگاه‌ها در استان قزوین برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این مراسم همه ساله با حضور مسئولین استانی و کشوری و جمع زیادی از کارمندان و مدیران در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از خودگذشتگی و خدمت به مردم و همچنین تبیین سبک زندگی شهدا برگزار می‌شود. 
 
مسئول بسیج کارمندان استان قزوین با اشاره به اهمیت معرفی شهدا به عنوان الگوهای ارزشمند به جامعه گفت: یکی از اهداف برگزاری این یادواره در هفته دولت معرفی الگوهای نمونه‌ای همچون شهید رجایی به عنوان انسانی متواضع و پاکدست و بااخلاق به جامعه کارمندی است، رئیس جمهور شهیدی که با وجود دوران کوتاه مدیریتی، ثمرات و اثرات فراوانی از ایشان به جای مانده است.
 
فعالیت ۱۷۲ پایگاه بسیج ادارات در استان قزوین
 
 وی عنوان کرد: در بسیج ادارات به دنبال آن هستیم تا با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌هایی نظیر برپایی میز خدمت و اردوهای جهادی در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت جهاد تبیین، سبک زندگی، فرزندآوری و خانواده به مسائل مهم امروز جامعه بپردازیم ضمن اینکه افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اداری حاصل شود.
 
فیضی خاطرنشان کرد: امیدواریم در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و بتوانیم ادارات و مدیران و کارمندانی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: هم اکنون بسیج ادارات در سطح استان دارای ۱۷۲ پایگاه بسیج و بیش از ۹ هزار کارمند بسیجی است و تقریبا ۴۰ درصد جامعه کارمندی ما بسیجی هستند.
 
این مسئول تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا همه بسیجیان به طراز کارمند انقلابی برسند که ظرفیت خوبی برای خدمتگذاری و ایجاد نشاط و امید در جامعه خواهد بود. 

شناسایی ۶۳ شهید کارمند در سطح استان

وی با اشاره به شناسایی ۶۳ شهید کارمند در سطح استان گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت متمرکز در جهت جمع آوری خاطرات زندگی شهدا و معرفی سبک زندگی آنان اقدام کرده است.
 
فیضی در ادامه بیان کرد: یک بانک اطلاعات قوی از شهدا در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج همچنین یک بانک اطلاعاتی دیگر از شهدا در بنیاد شهید استان وجود دارد.
 
وی ‌در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی و ترویجی انجام شده در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: یک کتاب با محوریت معرفی سبک زندگی ۱۹ شهید جهادگر استان و یک کتاب مجزای دیگر به نام شهید جهادگر آقای ورسته به رشته تحریر درآمده است و در تلاش جهت تهیه و آماده سازی کتاب ۶۳ شهید و زندگینامه آنان هستیم. 
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان