۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین آگهی مناقصه عمومی
کد خبر: ۳۶۴۲۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

آگهی مناقصه عمومی

مناقصه گذار : شهرداری محمدیه

آگهی مناقصه عمومی

آگهی مناقصه عمومی ( یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی  )

 

  • مناقصه گذار : شهرداری محمدیه
  • کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و باز گشایی پاکت ها از طریق در گاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و در یافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
  • موضوع مناقصه : پروژه احداث سر درب و تجاری های پارک شهر ( معماری )   ، شهر محمدیه با بر آورد اولیه                              570 /086/235/107  ریال بر اساس فهرست بهای  ابنیه  تأسیسات برقی و مکانیکی سال 1402  تو ام با ارزیابی کیفی از محل اعتبارات داخلی  از در گاه سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت به شماره 2002005118000012 به  پیمانکاران واجد شرایط دارای  گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و صلاحیت پیمانکاری با گرید 5 ابنیه .( مطابق شرایط قید شده در اسناد مناقصه)
  • مبلغ سپرده :000/000/400/5ریال به صورت ضمانت نامه بانکی و یا فیش واریزی نزد بانک ملی شعبه محمدیه به شماره حساب 3100002331001 مطابق شرایط قید شده در سامانه ستاد
  • شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
  • هزینه نشر آگهی رو زنامه و سامانه تدارکات دولت به عهده برنده  مناقصه میباشد  .
  • درصورتیکه برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسنادمناقصه مندرج می باشد.
  • تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ 09/05/1402 می باشد
  • مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ، تا ساعت 16 روز یک شنبه 15/05/1402 می باشد
  • مهلت زمانی ارائه پاکات ارزیابی کیفی به همراه پاکات ( الف ) ، ( ب) و (ج) طبق ضوابط مربوطه تکمیل تا ساعت 16روز                  دو شنبه مورخ   30/05/1402  در سامانه ستاد ( دولت الکترو نیک ) بار گذاری گردد
  • پاکت الف مناقصه حاوی تضمین شرکت در مناقصه علاوه بر ارائه و بار گذاری در سامانه ستاد میبایست بصورت فیزیکی حد اکثر تا پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ 30/05/1402 تحویل دبیر خانه شهرداری محمدیه  به آدرس ذیل تحویل گردد.
  • زمان باز گشایی پاکات ساعت 8صبح روز سه شنبه مورخ 31/05/1402 می باشد.
  • هزینه خرید اسناد : مبلغ 000/000/5 ریال میباشد که از طریق سامانه تدارکات دولت الکترونیک ( ستاد ) واریز گردد.
  • اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های

الف آدرس : استان قزوین شهر محمدیه بلوار امام حسین (ع) شهرداری محمدیه و تلفن 02832562700

ب- اطلا عات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 41934-021 و دفتر ثبت نام 88969737و85193768 -021

 

                    نوبت اول : مورخ 02/05/1402

                    نوبت دوم : مورخ 09/05/1402                                                 روابط عمومی شهرداری محمدیه

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان