۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین آگهی مناقصه دهیاری خرمن سوخته
کد خبر: ۳۶۴۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

آگهی مناقصه دهیاری خرمن سوخته

دهیاری خرمن سوخته برای انجام پروژه عمرانی آگهی مناقصه صادر کرد.

آگهی مناقصه دهیاری خرمن سوخته

احتراما ً، دهیاری خرمن سوخته از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین درنظر دارد پیرو مصوبه 6مورخ 30/03/1402  شورای اسلامی روستای خرمن سوخته وصورت جلسه کمیته انطباق بخشداری مرکزی قزوین مورخ 17/04/1402  پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان مجاور ملک سید روح اله بابایی چگینی را با مدت انجام کار 1 ماه به متراژ 3000  متر مربع زیرسازی و آسفالت با برآورد قیمت اولیه طبق فهرست بهای رشته ابنیه سال 1402  به مبلغ 13.232.633.333( سیزده میلیارد و دویست و سی و دو میلیون و ششصد و سی و سه هزار و سیصد و سی وسه ریال)را از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا ازکلیه متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت دریافت و تهیه اسناد مناقصه از تاریخ 02/05/1402 تا 16/05/1402 و همچنین برای تحویل اسنادازمورخه 17/05/1402 تا پایان وقت اداری 28/05/1402 به سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد)مراجعه نمایند.

1-متقاضیان باید پاکت الف (ضمانتنامه)را تهیه و حداکثر تا مورخ 28/05/1402 تحویل حراست فرمانداری قزوین نمایند و همچنین پیمانکاران باید دارای صلاحیت پیمانکاری راه و یا ابنیه حداقل رتبه 5 را داشته باشند.

2-زمان ارائه پیشنهاد ها تا ساعت 14:00 مورخ 28/05/1402 می باشد.

3-صرفا بارگذاری اسناد پاکت های پیشنهادی ب (گواهینامه صلاحیت پیمانکاری رتبه 5 راه یا ابنیه،داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوقی،ارائه گواهی ارزش افزوده ،بارگذاری اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه رسمی،رزومه کاری شرکت مربوطه و سایر مدارک مورد نیاز) و پاکت ج (برگه پیشنهاد قیمت ) دارای امضا الکترونیکی و همچنین مهر و امضا گرم مورد پذیرش است ضمنا پاکت الف  (فیش نقدی یا ضمانت نامه) باید هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت فیزیکی تحویل حراست فرمانداری قزوین نمایند شایان ذکر است در جلسه بازگشایی پاکت های ب و ج ،اسناد فیزیکی و کاغذی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم)به هیچ وجه مورد پذیزش نخواهد بود.

4- زمان بازگشایی پاکتهامورخ 29/05/1402 درمحل بخشداری راس ساعت 8در حضور اعضای کمیسیون  عالی معاملات می باشد.

5- به پیشنهادهای فاقد ضمانتنامه، ناخوانا، مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

6- ضمنا ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ 661.631.667به شماره حساب54415213460074.02  و شماره شبا 460210005441521346007402IR نام دهیاری خرمن سوخته به شناسه ملی 14002789704 نزدحساب جاری پست بانک واریزو یاضمانت نامه معتبر بانکی ارائه گردد.

7- متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ 4.000.000ریال به حساب ذکر شده واریز نمایند.

8-کارفرما در تایید یا رد پیشنهاد ها مختار می باشد.

9-پیمانکاران باید برگه های آنالیز قیمت راداخل پاکت ج (پیشنهاد قیمت) قراردهند درغیراینصورت برگه پیشنهاد قیمت مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و دستورالعمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات (سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) در بررسی برگه های پیشنهاد قیمت مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان