آگهي تجدید مناقصه عمومي يك مرحله اي
مناقصه گزار: اداره كل ثبت اسناد و املاك استان قزوین
موضوع مناقصه:
خرید 2 دستگاه سوئیچ و متعلقات آنها با مشخصات اعلامی شرایط عمومی ،فنی و تخصصی مندرج در اوراق مناقصه
محل تامين اعتبار :ردیف متفرقه 44-730000مربوط تامین تجهیزات سخت افزاری پایگاه مرکز استانها سازمان ثبت اسناد و املاك كشور
مهلت دريافت اسناد : از روز سه شنبه27/04/1402تا پایان وقت روز شنبه مورخ 31/05/1402
محل دريافت اسناد: مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشـنهاد مناقصـه گـران و بازگشـايي پاكـت هـا از طريـق درگـاه سـامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبـت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را در جهت شرکت مناقصه محقق سازد.
تاريخ تحويل پاكت هاي مناقصه: از روز یک شنبه01/05/1402تاساعت13 روز سه شنبه10/05/1402
تاريخ بازگشايي پاكت ها: ساعت 8صبح روز چهارشنبه 11/05/1402
نشانی قزوین مجتمع ادارت پونک-اداره کل ثبت اسناد واملاک استان قزوین- دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین تحویل و رسید دریافت شود
نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ضمانت نامه بانكي به نام اداره كل ثبت اسناد و املاك استان قزوین ، به مبلغ000/000/813 ریال (معادل هشتصدو سیزده میلیون ریال) که مي بايست براي مدت ۹۰ روز معتبر بوده و پس از آن نيز با اعلام كارفرما قابل تمديد باشد. ضمناً به پيشنهاداتي كه فاقد ضمانتنامه يا امضاء مخدوش و مشروط و ضمانتنامه هاي كمتر از ميزان مقرر ، چك تضمين شده وچك شخصي ونظاير آن وپيشنهاداتي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود ، مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد.
.((ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است ))
آدرس اداره كل ثبت اسناد واملاك : قزوین- مجتمع ادارات پونک-اداره كل ثبت اسناد واملاك استان
دورنگار: 02833696407 تلفن: 4-33696401 ( 028)
اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین |
انتشار آگهی نوبت دوم :31/04/1402
دیدگاه ها