۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین رئیس جمهور از دیدارهای خصوصی پرهیز کند/ امیدوارم رئیس جمهور این بار فریب اطرافیان را نخورد
کد خبر: ۳۶۳۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سید مرتضی حسینی:

رئیس جمهور از دیدارهای خصوصی پرهیز کند/ امیدوارم رئیس جمهور این بار فریب اطرافیان را نخورد

نماینده مردم قزوین در مجلس در خصوص سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: امیدوارم رئیس جمهور این بار فریب اطرافیان خود را نخورده و با مقامات آمریکایی تماس نگیرد و یا دیدار خصوصی برگزار نکند.

رئیس جمهور از دیدارهای خصوصی پرهیز کند/ امیدوارم رئیس جمهور این بار فریب اطرافیان را نخورد
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس،در خصوص سفر رئیس جمهور به نیویورک در مصاحبه با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، امروزه طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان دارد و کشورهای زیادی در حل و فصل مشکلات خود از ایران کمک می گیرند.
وی افزود: حقیقتا ایران در 35 سال گذشته با صلابت مقابل استکبار ایستاده و هر گونه سختی و مشقتی را در این راه تحمل کرده است.
از این رو برای سایر کشورها الگوی مناسبی بوده و از احترام قابل توجهی برخوردار است.
نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: برای نمونه در چند سال گذشته تنها کشوری که به طور جدی مقابل گروه های تکفیری و به خصوص داعش قد علم کرد ایران بود و رئیس جمهور باید تمام این مزایا را در نظر گرفته و با اعتماد به نفس بیشتری عمل کند.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور به هیچ وجه نباید در ملاقات های خصوصی و عمومی، از خود ضعف نشان دهد وباید ازهر گونه حرکت انفعالی پرهیز کند.
حسینی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مذاکرات تنها باید در سطح وزارت خارجه و صرفا بر سر موضوع پرونده هسته ای ایران صورت گیرد و در سایر موارد مذاکرات در هیچ سطحی معنا ندارد.
وی در توصیه به رئیس جمهور گفت: امیدوارم رئیس جمهور این بار فریب اطرافیان خود را نخورده و با مقامات آمریکایی تماس نگیرد و یا دیدار خصوصی برگار نکند زیرا این نوع برنامه ها در شان ملت ایران نیست و عزت خون شهدایی را که در هفته بزرگداشت انها به سر می بریم زیر سوال خواهد برد.
انتهای پیام/6001/خ  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان