۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین بیش از ۳ هزار شغل در بخش کشاورزی هدف‌گذاری شد
کد خبر: ۳۶۳۶۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۸ ساعت: ۱۶:۴۰ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

بیش از ۳ هزار شغل در بخش کشاورزی هدف‌گذاری شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به تعداد ۳هزار و ۱۰۰ نفر در سال جاری خبر داد.

بیش از ۳ هزار شغل در بخش کشاورزی هدف‌گذاری شد
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ حمید رضا تبسمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این باره اظهار کرد: طی سال گذشته میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی و ثبت در سامانه رصد اشتغال ملی ۵ هزار نفر بوده که بیش از ۹۷.۹ درصد با ۴ هزار و ۸۹۴ نفر محقق شده است.
 
وی افزود: در سال گذشته اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمکهای فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۹ مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و همچنین تحقق حداکثری میزان اشتغال پیش بینی شده داشته است.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان کرد: این میزان اشتغال محقق شده در زیربخش‌های کشاورزی شامل دام، طیور، زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، شیلات و آبزیان،صنایع تبدیلی و تکمیلی،آب و خاک، حفظ نباتات، زنبورداری، مشاغل خانگی و سایر خدمات است.
 
تبسمی در پایان ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهمترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد .
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان