۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین حمایت بیش از سه هزار حامی در طرح اکرام ایتام
کد خبر: ۳۶۳۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۷ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

طی سال گذشته صورت گرفت؛

حمایت بیش از سه هزار حامی در طرح اکرام ایتام

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: طی سال گذشته سه هزار و ۴۳۳ حامی با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کرده‌اند.

حمایت بیش از سه هزار حامی در طرح اکرام ایتام
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ علی محمدرضایی رئیس کمیته امداد اداره تاکستان در این باره اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اساس فعالیتش خدمت به مردم است، خدمتی که در آن کمک‌های مردمی را به سمت نیازمندان هدایت می‌کند.
 
وی افزود: کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف جمع آوری می.شود که مجموع کمک‌های مردمی به نیازمندان و محرومان تاکستان طی سال گذشته بیش از 17 میلیارد و 352 میلیون تومان بوده است.
 
رئیس کمیته امداد اداره تاکستان ادامه داد: از این میزان کمک مردمی بیش از 399 میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان، بیش از 99 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای امور فرهنگی و بیش از 963 میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین مسکن نیازمندان بوده است.
 
رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: همچنین بیش از 21 میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمند، بیش از 159 میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان و بیش از 750 میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی جمع آوری شده است.
 
محمدرضایی خاطرنشان کرد: در طرح احسان حسینی بیش از دو میلیارد و 347 میلیون تومان و در اطعام و افطاری بیش از یک میلیارد و 897 میلیون تومان مشارکت مردمی را داشتیم.
 
وی عنوان کرد: جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها دو رویداد مهم در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بوده که در جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد و 390 میلیون تومان و در جشن عاطفه‌ها بیش از 634 میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بودیم.
 
وی اظهار کرد: طی سال گذشته سه هزار و 433 حامی در شهرستان تاکستان با کمک بیش از پنج میلیارد و 635 میلیون تومانی از یک هزار و 293 فرزند معنوی خود حمایت کرده‌اند که این کمک در شهر تاکستان در طرح اکرام ایتام بیش از یک میلیارد و 30 میلیون تومان و در طرح اکرام محسنین بیش از یک میلیارد و 947 میلیون تومان بوده است.
 
رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان و محرومان تاکستان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی # 0286*8877* کمک‌های خود را اهداء کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان