۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین از تصادف خونین با دوکشته تا مرگ در اثر تعمیر کولر
کد خبر: ۳۶۳۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۹ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

از تصادف خونین با دوکشته تا مرگ در اثر تعمیر کولر

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از جان باختن شهروند ۳۱ ساله حین تعمیر کولر آبی در شهر بیدستان خبر داد.

از تصادف خونین با دوکشته تا مرگ در اثر تعمیر کولر
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ بهرام منصوری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برحادثه برق گرفتگی منجر به فوت در یکی از محلات شهر بیدستان، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، آقائی 31 ساله حین تعمیر و سرویس کولر آبی دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه به علت ایست قلبی در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد، از شهروندانی که قصد هرگونه تعمیر و سرویس لوازم مصرفی به ویژه تجهیزات برقی را دارند، خواست: ضمن استفاده از تکنسین‌های متخصص توجه بیشتری به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

خواب آلودگی راننده جان 2 نفر را گرفت

فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حادثه واژگونی خودرو که به علت عدم توجه به جلو راننده ناشی از خستگی و خواب آلودگی رخ داد، سواری سمند دچار حریق شده و راننده و سرنشین آن جان باختند.

الین مسئول بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور تاکستان-قزوین بعد از پل یحیی آباد بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، سواری سمند با یک سرنشین به علت نامعلومی از جاده منحرف شده و پس از برخورد با تیر برق بتنی حاشیه جاده دچار حریق شده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان، عدم توجه به جلو راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه راننده و سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان