۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ظرفیت درآمد ۲۲میلیاردی در صنعت گردشگری کشور
کد خبر: ۳۶۳۴۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۶ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد:

ظرفیت درآمد ۲۲میلیاردی در صنعت گردشگری کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی محاسبات سازمان گردشگری جهانی می‌گوید کشوری با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران می‌تواند سالانه ۲۲ میلیار دلار از ظرفیت‌های گردشگری خود منابع مالی داشته باشد، از این رو نباید ظرفیت‌های کشور خود را دست کم‌ بگیریم.

ظرفیت درآمد ۲۲میلیاردی در صنعت گردشگری کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ امروز گردهمایی «بانوان ایرانی طلایه داران ساخت شبستان حضرت زینب(س) در کربلای معلی» با حضور زهرا سعیدی مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد‌.

دکتر زهرا سعیدی دکترای مهندسی صنایع دارد و همچنین کارمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مدرس دانشگاه نیز می باشد.او در حال حاضر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس و عضو هیئت رئیسه فراکسیون زنان مجلس است. همچنین وی از طراحان اصلی قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی می باشد.

زهرا سعیدی در این جلسه با بیان اینکه  در پس برنده بودن زنان جامعه هیچکس بازنده نیست، اظهار کرد: پرچم دار واقعه عاشورا شیرزنی مانند حضرت زینب(س) بود، کجای دنیا الگویی همانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) وجود دارد لذا باید از این موهبت الهی و سایه اهل بیت(ع) که همواره سرزمین ایران را در پناه خود دارد به نحو احسنت استفاده کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاوت امام حسین(ع) با بقیه اهل بیت این است که همه چیزش را در مسیر شناخت حق علیه باطل فدا کرد.

وی افزود: چند نوع هوش در انسان‌ها وجود دارد هوش اقتصادی، هوش اجتماعی و هوش معنوی که هوش معنوی مهمتر است چرا که اثبات‌کننده آرامش حقیقی انسان و رابطه خود و خدا است.

سعیدی بیان کرد: خیلی‌ها می‌گویند که «ما خودمان خیلی مشکل داریم و شماهم میروید پولتان را در عراق خرج می‌کنید» اما وظیفه‌ای در مقابل وجود و روح‌ پاک اهل بیت(ع) داریم که باید ادا کنیم.

مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور خاطرنشان کرد: همان مردمی که در عراق و کربلا خدمت‌رسان اهل بیت(ع) و زوارشان هستند؛ در تمامی مشکلات و مسائلی همچون سیل و زلزله به داد همنوع خودشان نیز می‌رسند.

وی ادامه داد: امروز باید به جامعه بیش‌از پیش امید تزریق کنیم و شاهد حضور پررنگ دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها در این عرصه باشیم.

سعیدی گفت:ساخت بنایی که در کربلا صورت می‌گیرد شاید یک بنا به چشم بیاید اما در واقع داریم بنا و تار و پود دل خودمان را می‌سازیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زنان جامعه خود را دست کم نگیرند، چراکه حماسه‌سازترین قشر جامعه هستند و بزرگترین حامی جهان اسلام حضرت خدیجه بود.

سعیدی در پایان گفت: محاسبات سازمان گردشگری جهانی می‌گوید کشوری با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران می‌تواند سالانه ۲۲ میلیار دلار از ظرفیت‌های گردشگری خود منابع مالی داشته باشد، از این رو نباید ظرفیت‌های کشور خود را دست کم‌ بگیریم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان