۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین نماز عید فطر به صورت متمرکز در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین:

نماز عید فطر به صورت متمرکز در قزوین برگزار می‌شود

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته نماز عید فطر به صورت متمرکز در میدان سرداران مقابل استانداری قزوین اقامه خواهد شد.

نماز عید فطر به صورت متمرکز در قزوین برگزار می‌شود
علی شفیعی شاد در گفت‌وگو با خبر نگار اجتماعی صبح قزوین؛ از برپایی نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز در شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: نماز عید فطر سال جاری همانند سال‌های گذشته به صورت متمرکز در میدان سرداران مقابل استانداری قزوین به امامت آیت‌الله عابدینی اقامه خواهد شد.
 
وی افزود: نماز روز عید فطر ساعت 7 و نیم صبح اقامه خواهد شد اما پیش‌از آغاز نماز از ساعت ۷ صبح قرائت ادعیه را خواهیم داشت.
 
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین بیان کرد: به منظور رفاه حال نمازگزاران در تمام مساجد و میادین اصلی شهر، اتوبوس‌ و تاکسی در نظر گرفته شده که از ساعت ۶ صبح شهروندان را به سمت محل برگزاری نماز عید فطر منتقل خواهند کرد.
 
شفیعی ‌شاد ادامه داد: به طور کلی مقدمات و امکانات مورد نیاز در نظر گرفته شده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.
 
وی ابراز کرد: همچنین به منظور برگزاری نماز عید فطر از ساعت ۱۲ شب که فردای آن رو عید فطر اعلام می‌شود تا ۱۲ ظهر بعد از اتمام نماز، محدودیت‌های ترافیکی منتهی به محل برگزاری نماز را خواهیم داشت که توسط پلیس راه اعلام خواهد شد که از مسیر میدان سرداران تا بلوار پرستار مسدود خواهد بود و تقاضا داریم که شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.
 
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین در پایان گفت: از نمازگزاران درخواست داریم ضمن داشتن وضو‌ حتما سجاده و زیرانداز همراه خود داشته باشند.
 
انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان