۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین مسمومیت دانش‌آموزان؛ از شایعه تا واقعیت
کد خبر: ۳۶۲۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۶ ساعت: ۱۷:۳۶ ↗ لینک کوتاه

امروز در تاکستان چه گذشت؟

مسمومیت دانش‌آموزان؛ از شایعه تا واقعیت

ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد با این عنوان که جمعی از دانش‌آموزان یک کلاس درس در مدرسه دخترانه تاکستان اظهار بدحالی کرده و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به منتقل شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان؛ از شایعه تا واقعیت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد با این عنوان که جمعی از دانش‌آموزان یک کلاس درس در مدرسه دخترانه تاکستان اظهار بدحالی کرده و بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شفاء و تامین اجتماعی این شهرستان منتقل شدند.

در بررسی‌های اولیه حدود 50نفر از دانش‌آموزان دچار علائم سرفه و سردرد بودند که این افراد به مراکز درمانی تاکستان منتقل می‌شوند.

اسداله حمزه‌ای، سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین گفت: پیرو تماس با فوریت‌های پزشکی مبنی بر بدحالی جمعی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه یاس النبی تاکستان، بلافاصله نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام و تعداد 12 نفر از دانش‌آموزان به بیمارستان شفاء و مابقی به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان منتقل می‌شوند.

وی افزود: اکثر دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان دقایقی بعد از ورود به بیمارستان ترخیص شدند و مابقی هم پس از دریافت اکسیژن بهبود و مراکز درمانی را ترک نمودند.
 
حمزه‌ای گفت: در بررسی‌های اولیه و نمونه‌برداری‌های انجام شده، عامل مسمومیت گزارش نشده و در حال حاضر کلیه دانش‌آموزان مرخص شدند.

فرماندار تاکستان در پایان خاطر نشان کرد: در گفتگویی که با کادر درمان داشتم به اتفاق تمامی پزشکان تاکید داشتند نه تنها عامل محرکی وجود نداشته بلکه هیچ‌گونه عارضه‌ای مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد عامل استرس سبب ایجاد اضطراب در دانش‌آموزان شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان