۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین توان امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است
کد خبر: ۳۶۲۶۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۵ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

توان امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: افزایش عملیات استشهادی در فلسطین، به درک واصل شدن سربازهای اسرائیلی و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست در ماه‌های اخیر نشان داد که ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشیده و دیگر ناتوان است.

توان امنیتی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حسین محمدشفیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه امروز که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها فلسطین را از روز اول به یک پایگاه تروریستی تبدیل کردند بنابراین اسرائیل نه یک کشور بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و مردم مظلوم جهان است اما با حضور مسلمانان جهان در میدان و با کمک خداوند مبارزه بزرگ فلسطین به نتایج نهایی نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: شکست‌های پیاپی امریکا، مهم‌ترین حامی رژیم صهیونیستی در منطقه نشانه‌های نابودی استکبار جهانی است.

شفیعی بیان کرد: امروز تمام فلسطین به صحنه مقاومت تبدیل شده و مردم فلسطین در ادامه جهاد خود عزمی استوار دارند؛ هیچ طرحی از سوی رژیم‌های جنایتکار نسبت به فلسطین اجرا شدنی نیست و با اقتدار اعلام می‌کنیم تنها با نیروی مقاومت که برگرفته از تعالیم قرآن و احکام اسلام است می‌توان مسائل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه همه عالم بداند که اسلام شکست ناپذیر است، گفت: اسرائیل دشمن بشریت است و هر روز یک غائله جدید ایجاد می‌کند اما بداند که دیگر حنای او در دنیا رنگی ندارد و روز قدس روز نابودی اسرائیل است و ما به همه ابرقدرت‌ها هشدار می‌دهیم که امروز دوران بزن‌دررو تمام شده و جهان دیگر تحت سیطره شما نخواهد بود.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید در سرزمین‌های اشغالی خفقان رسانه‌ای و سانسور خبری بیداد می‌کند، رسانه‌ها اعلام نمی‌کنند که در حال حاضر در اسرائیل اختلاف طبقاتی شدیدی وجود دارد زیرا یک مجموعه نژادپرست در آن سرزمین حاکم است و این جزو ذات آن‌ها است.

جوانان فلسطینی لرزه به اندام اسرائیلی‌ها انداخته‌اند

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه همواره اعلام کرده‌اند که رژیم اشغالگر قدس شکست‌ناپذیر است ولی بارها شاهد بودیم که در برابر ملت فلسطین شکست خورده‌اند و جوانان فلسطینی لرزه به اندام اسرائیلی‌ها انداخته‌اند و امروز کوچیک‌ترین حرکت رژیم‌های جنایتکار را پاسخ خواهند داد.

وی بیان کرد: افزایش عملیات استشهادی در فلسطین، به درک واصل شدن سربازهای اسرائیلی و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست در ماه‌های اخیر نشان داد که ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشیده و دیگر ناتوان است.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: در نسل جدید جهان، قدرت حامیان رژیم کودک‌کش اسرائیل رو به افول است و این امر زوال اسرائیل را نشان می‌دهد، واقعیتی است که خودشان هم به آن اذعان دارند چراکه می‌بینیم رژیم صهیونیستی که در گذشته به راحتی سرزمین‌ها را اشغال می‌کرد امروز جرئت هیچ حمله‌ای را ندارد.

وی تصریح کرد: سیمای فلسطین در صحنه عملیاتی هر روز برجسته‌تر از گذشته می‌شود و جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و یارانش در تمام منطقه شکل گرفته و رژیم صهیونیستی حتی در خانه خود امنیت ندارد و امروز دور خود را دیوار بتنی کشیده و جرئت پا فراتر گذاشتن ندارد.

دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران از مظلومان

این مسئول اظها کرد: در آستانه ۲۹ فرودین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌ها اعلام می‌کنم همانگونه که در خبرها و رسانه‌ها مشاهده کردید در هفته جاری بالغ بر هزار نوع از تجهیزات نظامی با ۴ ویژگی دورزن بودن، نقطه‌زن بودن، هوشمند بودن و قابلیت شبکه شدن به بدنه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شد و این موضوع پیامی جز صلح و دوستی برای دوستان و هم‌پیمانان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد زیرا جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از هر مظلومی در جهان دفاع خواهد کرد.

وی گفت: به دشمنان نیز این پیام را می‌دهیم که اگر خیال باطل و رویای کوچک‌ترین جسارتی به این مرز و بوم داشته باشید در کسری از ثانیه نقشه‌ آن‌ها را نقش بر آب خواهیم کرد و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.

شفیعی ادامه داد: به عنوان سرباز کوچک از جامعه مقتدر، قدرتمند و ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم که همه ما قسم خورده‌ایم، با خدای خود عهد و پیمان بسته‌ایم و به مردم قول داده‌ایم که با تمام توان تا جان در بدن داریم در مقابل دشمنان می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم که کسی در کار مملکت ما دخالت کند.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از اقتدار دفاعی بالایی برخوردار است و دشمنان نمی‌توانند جرئت و خیال تعرض به ایران را داشته باشند و جمهوری اسلامی ایران نقطه امید لبنان، سوریه، فلسطین و اقصی نقاط جهان است.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان