۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین رژیم اشغالگر قدس از درون در حال فروپاشی است
کد خبر: ۳۶۲۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۴ ساعت: ۱۶:۲۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس و فعال سیاسی:

رژیم اشغالگر قدس از درون در حال فروپاشی است

کارشناس و فعال سیاسی گفت: امروز شاهد هستیم که اختلافات بین ساکنین رژیم اشغالگر قدس با حاکمان آن به حدی زیاد است که دیگر قابل کنترل نیست و این رژیم از درون فرو پاشیده است.

رژیم اشغالگر قدس از درون در حال فروپاشی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، وعده نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده، توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف مردم در سال 1394 مطرح شد که ایشان فرمودند: «إن‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.» این وعده البته پیش از این هم توسط رهبر انقلاب به صراحت بیان شده بود: «صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستى در فلسطین، محکوم به فناست».

وقوع انقلاب اسلامی ایران، موجب به میدان آمدن ظرفیت‌های متراکم مسلمانان و شکل‌گیری یک جبهه‌ مقاومِ به‌هم ‌پیوسته‌ای در برابر رژیم صهیونیستی شد، در سال‎های استحکام جبهه مقاومت بطور روزافزونی افزایش پیدا کرده و شاهد شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی توسط این جبهه‌ هستیم.

تحولات فلسطین اشغالی در ماه‌های اخیر موجب شده تا روز جهانی قدس امسال متمایز از سال‌های گذشته باشد و ادامه این تحولات با حمایت مردم مسلمان جهان اسلام در سایه وحدت بیش از پیش آنان می‌تواند رژیم پوشالی صهیونیستی را هر چه بیشتر به نابودی نزدیک کند و وعده برحق الهی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است را محقق سازد.

حامد کبودند در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در خصوص لزوم حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت اظهار کرد: در رابطه به مساله قدس با دو موضوع مواجه هستیم، اول اینکه رژیم اشغال‌گر قدس در ظلم و گردن‌کشی تنها به جغرافیای کشور فلسطین بسنده نکرده بلکه از ابتدای شکل‌گیری خود به منافع دیگر کشورهای مسلمان هم دست‌درازی می‌کند، از این رو رژیم صهیونیست تنها دشمن مردم مظلوم فلسطین نبوده بلکه دشمن تمام مردم مسلمان جهان است.

وی ادامه داد: موضوع دوم اینکه نگاه و حمایت ما ایرانیان و دیگر مسلمان دنیا نسبت به فلسطین و مظلومین عالم سبب دلگرمی آنان خواهد شد، در واقع این حمایت و یاری کردن، یک پیام را برای مظلومین عالم دارد که ما شما را تنها نگذاشته و از شما در برابر ستمگران حمایت خواهیم کرد.

کبودوند با اشاره به لزوم حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس بسیار مهم است چرا که در راستای منافع کشورهای مسلمان بوده و دست صهیونیست را از سر ممالک اسلامی کوتاه خواهد کرد و این حضور سبب توسعه آرمان انقلاب اسلامی در راستای شعار حمایت از محرومان و مظلومان است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رژیم اسرائیل یک رژیم جعلی بوده و پایه‌های آن سست است، سنت الهی و قانون طبیعت بر این است؛ خانه‌ای که بر ماهیتی دروغین و جعلی ساخته شده به زودی فرو خواهد ریخت.

حمایت از فلسطین برخواسته از فطرت پاک انسانی است

 وی با اشاره به وعده نابودی اسرائیل توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: در سال 1394 وقتی حضرت آیت الله خامنه‌ای از وعده نابودی انقلاب سخن گفت، این سخن را از سر احساس و هیجان بیان نکردند بلکه با توجه به تحولات منطقه و اختلافات جدی موجود بین روسای این رژیم صهیونیست و اقدامات رو به زوال اسرائیل این موضوع را مطرح کردند.

کبودوند ادامه داد: امروز شاهد هستیم که اختلافات بین ساکنین رژیم اشغالگر قدس با حاکمان آن به حدی زیاد است که دیگر قابل کنترل نیست و این رژیم از درون فرو پاشیده است، طوری که حتی "اسحاق هرتسوگ" رئیس‌ رژیم صهیونیستی با اظهار نگرانی عمیق خود از تظاهرات صدها هزارنفری در سرزمین‌های اشغالی در طی ماه‌های گذشته، اذعان کرده که این رژیم در چنگال یک اختلاف‌ نظر بزرگ قرار دارد و ممکن است از هم بپاشد.

این فعال سیاسی بیان کرد: همان گونه که قبل از این پیش‌بینی شده بود، اختلافات عمیق در رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر ریشه دوانده و با روی کار آمدن دوباره "بنیامین نتانیاهو" به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اختلافات گسترش فراوانی یافته به حدی که در روزهای اخیر صدها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی و در موارد متعدد علیه نتانیاهو و سیاست‌هایش تظاهرات می‌کنند.

وی با اشاره به شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام»، تصریح کرد: امروز موج حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی تنها معطوف به مردم ایران و دیگر کشورهای مسلمان منطقه نبوده بلکه در سرتاسر جهان هر انسانی که فطرت پاکی داشته باشد، علیه ظالم به پا می‌ایستد.

کبودوند در پایان گفت: مظلومیت فلسطین برای همه انسان‌های پاک و آزاده با هر دین و ملیتی مبرهن و مشخص است، روز قدس روز اجتماع و همدلی تمام وجدان‌های پاک در حمایت از فلسطین است، هیچ فطرت پاکی نمی‌تواند در این روز بی‌تفاوت بوده و نسبت به همدلی و همراهی با مظلومین ساکت بنشیند.

انتهای پیام/2001
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان