۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین جسد بانوی غرق شده در سیل الموت کشف شد
کد خبر: ۳۶۲۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین:

جسد بانوی غرق شده در سیل الموت کشف شد

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از کشف جسد بانوی ۶۰ ساله‌ای که صبح امروز در منطقه الموت شرقی طعمه سیل شده‌بود، خبر داد.

جسد بانوی غرق شده در  سیل الموت کشف شد
حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: صبح امروز در تماس تلفنی با یکی از پایگاه‌های هلال احمر، خبر از این حادثه می‌داد که یک خانم میانسال که در ماهی سرای خود در روستای محمودآباد بخش الموت شرقی مشغول به فعالیت بود، طعمه سیل شده است.
 
وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، چهار تیم امدادی مستقر در الموت غربی و الموت شرقی به همراه یک تیم واکنش سریع از قزوین جهت جست وجو به این منطقه اعزام شدند.
 
سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین بیان کرد: از همان ساعات اولیه جستجو برای یافتن این خانم با مشارکت و مردم منطقه آغاز شد تا اینکه دقایقی پیش خبر از پیدا شدن جسد این خانم در حدود ۶۰۰ متر پایین‌تر از محل حادثه توسط اهالی منطقه و کارکنان هلال‌احمر را دادند که تحویل نیروهای کلانتری شده است.
 
خوئینی ابراز کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر سیلاب و آبگرفتگی معابر، روزانه ۲۵ نیرو علاوه بر نیروهای فعال در پایگاه‌های جاده‌ای، واکنش سریع و شعب در مرکز استان و شهرستان‌ها در حالت آماده باش هستند.
 
وی عنوان کرد: در مجموع ۸۵ نیرو در کل استان به نیروهای فعلی فعال در ۱۶ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر اضافه شده‌اند همچنین تیم واکنش سریع در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 
سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: تا پایان فراخوان نیروهای هلال احمر با کل تجهیزات امدادو نجات به صورت صددرصدی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت هرگونه حادثه بلافاصله وارد عمل شوند.
 
خوئینی در پایان گفت: انتظار داریم که مردم نسبت به گزارشات هواشناسی بی‌تفاوت نباشند و هنگامی که اعلام می‌شود از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری شوند به آن پایبند باشند تا دچار سانحه نشوند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان