۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین قزوین برای راهپیمایی تماشایی روز قدس آماده می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۶۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۱ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

قزوین برای راهپیمایی تماشایی روز قدس آماده می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه شعار محوری روز قدس امسال" فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی" است، گفت: روز قدس بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

قزوین برای راهپیمایی تماشایی روز قدس آماده می‌شود
حجت الاسلام غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت مضاعف و بالایی برخوردار است.

وی افزود: بی‌تردید ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادی‌خواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخی قاطع ودشمن‌شکن به جنایات تروریستی اخیر رژیم نامشروع صهیونیست در به شهادت رساندن سرداران و رزمندگان اسلام خواهند داد.

این مسئول عنوان کرد: روز قدس بهترین فرصت برای تبیین و بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس همت مضاعف دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد که باید با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت خلق حماسه‌ای دیگر همانند راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته اهتمام جدی داشه باشیم.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به احتمال واقع شدن عید سعید فطر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در ۲۵ فروردین مطابق با ۲۳ رمضان با شعار محوری " فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی" برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ارائه بیانیه، چاپ بنر و بیلبورد شهری و نصب آنها در مبادی ورودی و خروجی استان و تشکیل میزگردهای تلویزیونی و خبرگزاری‌ها و برگزاری نشست‌های تبیینی با هماهنگی ائمه محترم جمعه و جماعات، جامعه وعاظ و سخنرانان استان به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه در راستای تبیین فلسفه وجودی روز قدس و تشریح و روشنگری ابعاد و گستره آن برای مخاطبین خود به ویژه استفاده حداکثری از ظرفیت شب‌های قدر برای تبیین مساله فلسطین و آرمان قدس شریف و دعوت مبلغین ماه مبارک رمضان از اقشار و گروه‌های مختلف برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی روز قدس، را از اهم برنامه‌های بزرگداشت این روز عنوان کرد.

شهسواری در پایان یادآور شد: روز جمعه ۲۵فروردین مصادف با۲۳رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان میرعماد تا مسجدالنبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان