۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین فلسطین مسئله اول امت اسلامی است
کد خبر: ۳۶۲۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه دفتر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین مطرح شد؛

فلسطین مسئله اول امت اسلامی است

در بیانیه دفتر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان شده است: دنیای استکبار و متکبران عالم بدانند فلسطین مسئله اول امت اسلامی است و مقاومت برادران و خواهران فلسطینی چه در این روزها و چه در عملیات های استشهادی نشان دهنده افزایش قدرت روزافزون آنان و اضمحلال و افول قدرت رژیم صهیونسیتی است.

فلسطین مسئله اول امت اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ بیانیه دفتر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در خصوص حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از قدس شریف به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم؛

جوانان و مردم عزیز فلسطین
ان‌الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم‌الملائکه الا تخافوا و لاتحزنوا و ابشرو بالجنه التی کنتم توعدون

برادران عزیز و خواهران گرانقدر؛

حال که رژیم کودک کش صهیونیستی در آتش اختلافات داخلی، روز به روز به زوال و انحطاط نزدیک تر می‌شود مثل همیشه شروع به حرمت شکنی و دستگیری گسترده و تیراندازی در اطراف قدس شریف کرده است.

دنیای استکبار و متکبران عالم بدانند فلسطین مسئله اول امت اسلامی است و مقاومت برادران و خواهران فلسطینی چه در این روزها و چه در عملیات‌های استشهادی و درگیری‌های نظامی با این رژیم خون ریز، نشان دهنده افزایش قدرت روزافزون آنان و اضمحلال و افول قدرت رژیم صهیونسیتی است.
 
امسال که نمازگزاران و مردم مسلمان روزه‌دار توسط سگ هار آمریکا در منطقه مورد هتک حرمت قرار گرفته‌اند، وظیفه ما و‌ شما حضور گسترده‌تر و باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس به عنوان روز احیای اسلام کوبیدن میخ‌های آخر به تابوت رژیم غاصب اسرائیل است.
 
تجربه نشان داده است دل بستن به مجامع بین‌المللی نه تنها گرهی از مشکلات فلسطین باز نمی‌کند بلکه موجب تشدید خونریزی صهیونیست‌ها شده و ضرورت اهتمام به وحدت و وفاق امت اسلامی و همگامی مجامع اسلامی با فلسطین را بیش از پیش نمایان کرده و به تنها راه حل موجود یعنی مقاومت و مبارزه جانانه با رژیم رو به زوال صهیونسیتی اعتباری افزون بخشیده است.
 
ما دانشجویان بسیجی و فرزندان بنیانگذار روز قدس؛ به شما و مقاومت جانانه شما درود و سلام میفرستیم و به دولت‌های کشورهای اسلامی نیز توصیه می‌کنیم که درباره هتک حرمت قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین اقدامات قاطعانه انجام دهند و‌ ابیات صالح الهواری را خطاب به شما قرائت می‌کنیم.
 
أيا قدسُ ، يا قلْعةَ الصّامِدينْ !
علـي الظُّلْمِ ثُورى ، علـي الظَّالِميـنَ
 
إلـي الْفَجْرِ سيـرﻯ فَعَمَّا قريبْ
مِنَ اللّهِ يأتيكِ نَصرٌ مُبيـنْ
 
طُيورُ اََلأبابيلِ مِنْ كُلِّ صَوبْ
تَصُبُّ الْحِجارَ علـي اْلغاصِبيـنْ
 
فسيـرى علـي الْمَوتِ لاتَنْحَنـى
فَأنْتِ الصُّمودُ الَّذى لايَليـنْش
 
غُزاةٌ لَئِنْ قَتَلوا وَرْدَنا
فَلَنْ يَقْتُلوا الْحُلْمَ فـﻰ الْياسَميـنْ
 
طُغاةٌ ولَو كَسَروا عَظْمَنا
مِن الْمَوْتِ نولَدُ فـﻰ كُلِّ حيـنْ
 
كأشجارِ زَيْتونِنا فـﻰ الْجليلْ
نَموتُ علـي أرْضِنا واثِقيـنْ

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان