۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین آبروریزی فدراسیون فوتبال در هتل المپیک
کد خبر: ۳۶۲۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۰ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

روز تلخ فوتسال ایران پس از جلسه هیات‌رئیسه؛

آبروریزی فدراسیون فوتبال در هتل المپیک

تیم‌های ملی فوتسال کشورمان روز گذشته در سایه بی‌تدبیری و آبروریزی مسئولان فدراسیون فوتبال، با یک چالش عجیب مواجه شدند.

آبروریزی فدراسیون فوتبال در هتل المپیک
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از دانا؛ روز گذشته در حالی که جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی صورت گرفت، تیم‌های ملی فوتسال در محل هتل المپیک اردو زده بودند اما بی‌تدبیری مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال، باعث آن شد تا یک آبروریزی عجیب رخ بدهد.

اردوی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان ۲ روز پیش به سرمربی‌گری وحید شمسایی برای آماده‌سازی پیش از بازی تدارکاتی با ازبکستان شروع شد و سالنی‌بازان کشورمان در محل هتل المپیک مستقر شدند. در کنار آن‌ها نیز تیم فوتسال جوانان برای اردوی ۴ جانبه با حضور چین تایپه، ازبکستان و ویتنام در هتل آکادمی و تیم دختران در خوابگاه کمپ استقرار یافت.

هتل المپیک بعد از گذشت تنها یک روز از آغاز اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان، اعلام کرد به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به این هتل و بی‌توجهی به تذکرات داده شده، ملی‌پوشان باید این هتل را ترک کنند. این تهدید وقتی جدی‌تر شد که مسئولان هتل المپیک اظهار کردند بازیکنان باید تا بعدازظهر اتاق‌های‌شان را خالی کرده و آن را تحویل بدهند.

پس از این اتفاق؛ اعضای کمیته فوتسال به سرپرستی احسان اصولی که چند ساعت قبل از این فاجعه در حال ارائه مصوبات هیأت رئیسه به خبرنگاران بود و کوچک‌ترین توجهی هم به فوتسال نداشت،  تصمیم به تعطیلی اردوی جوانان گرفت تا تیم دختران به جای آن‌ها به خوابگاه کمپ بروند و تیم وحید شمسایی هم با ترک هتل المپیک در هتل آکادمی جایگزین محل اقامت دختران شوند.

با این حال پس از ورود مسئولان فدراسیون فوتبال به این قضیه و مذاکره آن‌ها با مسئولان هتل المپیک، تیم ملی فوتسال پس از تمرین عصرگاهی خود مجدداً به محل هتل برگشت اما اردوی تیم فوتسال جوانان آن هم در آستانه میزبانی ایران از تورنمنتی ۴ جانبه، به قید فوریت تعطیل شد تا سرنوشت شاگردان علی صانعی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

حالا که ۵ جلسه تمرینی تیم جوانان با این اهمال‌کاری و آبروریزی بزرگ مسئولان کمیته فوتسال به سرپرستی و هدایت احسان اصولی تعطیل شده، اصلاً معلوم نیست سرنوشت آن تورنمنت ۴ جانبه و حتی حضور تیم ملی فوتسال ازبکستان در ایران برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با تیم وحید شمسایی چیست.

با این سبک مدیریتی بی‌منطق که از کمیته فوتسال دیده شده، اصلاً بعید نیست که مسئولان این کمیته خیلی راحت عطای برگزاری تورنمنت آماده‌سازی تیم جوانان را به لقایش ببخشند و فقط برای تیم ملی بزرگ‌سالان ۲ بازی تدارکاتی برگزار کنند؛ آن هم درست وقتی که احسان اصولی حواسش به همه‌چیز در فدراسیون هست، به‌جز کمیته فوتسال!

به‌طور حتم پس از پاک‌سازی هیأت فوتبال استان تهران از افراد ناشایسته و نالایق، رئیس فدراسیون می‌بایست با درنظر گرفتن اتفاقات رخ داده در فوتسال و هم‌چنین ماجرای فاجعه استادیوم امام رضا (ع) مشهد که هنوز از یاد نرفته و عاملانش هم مشخص نیستند، پالایش را در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی و هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال انجام بدهد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان