۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین مسئولان برای تحقق رونق اقتصادی همت کنند
کد خبر: ۳۶۲۵۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۸ ساعت: ۱۶:۲۳ ↗ لینک کوتاه

خطیب نماز جمعه قزوین:

مسئولان برای تحقق رونق اقتصادی همت کنند

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: مدیران و مسئولان جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی کشور می‌توانند منویات مقام معظم رهبری را شاه کلید و راهنمای خود برای تحقق رونق اقتصادی قرار دهند.

مسئولان برای تحقق رونق اقتصادی همت کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به لزوم مبارزه با فساد اظهار کرد: بر اساس بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران و مسوولان نظام لازم است بدون مساحمه با فساد مبارزه کرد.
 
وی افزود: مدیران و مسئولان جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی کشور می‌توانند منویات مقام معظم رهبری را شاه کلید و راهنمای خود در مسیر رونق اقتصادی قرار دهند.
 
خطیب نماز جمعه قزوین فرمایش مقام معظم رهبری را فصل الخطاب تحقق شعار سال دانست و گفت: نخستین گام برای مبارزه با فساد، حمایت از مدیران و مسئولانی است که درخط مبارزه با این مساله هستند و نباید زیر پای آنها را خالی کرده و از آن‌ها دفاع نکنیم.
 
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با تاکید بر حمایت از مدیران فساد ستیز، اضافه کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با هدایت نماینده ولی فقیه در استان در راستای مطالبه‌گری محتویات بیانات مقام معظم رهبری از مدیران فساد ستیز حمایت خواهد کرد و به مدیرانی که دارای فساد هستند نیز گوشزد می‌کنیم در صورت ادامه کار خود، بدون شک رسوا خواهند شد.
 
حجت‌الاسلام‌ موسوی در ادامه شب های قدر را متعلق به امیرالمونین علی (ع) دانست و گفت: آن حضرت شخصیتی بودند که حتی به اندازه یک چشم بر هم زدن هم به خدا کفر نورزید، شخصیتی که فاتح عبودیت و بندگی بود، چرا که ریشه عبودیت امام علی (ع) ایمان بالای او بود.
 
وی عبودیت و بندگی را بزرگترین افتخار برای یک انسان دانست و گفت: در ایامی که متعلق به ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) است این ماه مبارک با یکی از نسیم‌های الهی نیز تقارن پیدا کرده است.
 
وی با بیان اینکه نعمت و فرصت شب قدر را نباید به راحتی از دست داد، تصریح کرد: هر شخصی که می‌خواهد از حقیقت قرآن استفاده کند نباید از شب قدر غافل شود، چرا که تقدیر یک ساله انسان در این شب رقم می‌خورد.
 
خطیب جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و نامگذاری این روز به عنوان روز هنر اسلامی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است تا جایی که هنرمندی و خوش قلمی را می‌توان از ویژگی‌های دیگر ایشان دانست. 
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان