۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین همراهی با دولت در رفع مشکلات مردم از رسالت‌های سپاه پاسداران است
کد خبر: ۳۶۲۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۲ ساعت: ۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج):

همراهی با دولت در رفع مشکلات مردم از رسالت‌های سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی مبدع برگزاری رفراندوم واقعی در میان مردم است، افزود: یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران همراهی با دولت جهت رفع مشکلات مردم بوده و با تمام توان در مسیر گره‌گشایی موانع پای کار هستیم.

همراهی با دولت در رفع مشکلات مردم از رسالت‌های سپاه پاسداران است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین در مراسم گرامیداشت ۱۲فروردین که شب گذشته در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: ۱۲ فروردین۱۳۵8 برگ زرینی در تاریخ سیاسی ملت غیور ایران اسلامی بوده و این حاکی از اوج بلوغ و شعور ملت همیشه قهرمان کشورمان است.

آتانی اظهار کرد: ملت ایران در زمانی که سابقه هیچ انتخاباتی نداشته و با صندوق رای بیگانه و هنوز ساختار سیاسی نظام اسلامی آماده نبود، در اوج بلوغ سیاسی حماسه ۱۲فروردین را خلق کرده و بیش از ۹۸درصد مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ساختار نظام با هدایت‌های امام راحل(ره) و اتکاء به آراء و خواست مردم محقق شد؛ صندوق‌های رای در سراسر نقاط کشور حتی مناطق صعب‌العبور منتقل و مردم با اشتیاق در این حماسه مشارکت داشتند تا جایی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی این حماسه حضور را معجزه دانستند.

وی افزود: تنها علت حضور گسترده مردم در آن روز بدون وجود هیچ امکانات و تبلیغاتی، اطمینان و دلگرمی به امام مقتدر و دور‌اندیش بود.

آتانی در ادامه با برشماری دستاوردهای حماسه عظیم ۱۲فروردین تصریح کرد: حفظ استقلال و پایان سلطه بیگانگان و متجاوزان از نتایج حضور مردم در رفراندوم ۱۲ فروردین بود.

این مقام ارشد نظامی استان عنوان کرد: آزادترین و امن‌ترین انتخابات تاریخ در ۱۲ فروردین رقم خورد چرا که بدون دخالت هیچ نهاد و تبلیغاتی، مردم آزادانه به میدان آمدند.

آتانی مخابره شدن پیام انقلاب اسلامی ایران برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان را مهمترین دستاورد ۱۲فروردین ۵8 دانست و ابراز کرد: مدل حکمرانی و حمایت مردمی از جمهوری اسلامی نقطه قوت نظام و تهدیدی برای دشمنان است؛ اردوکشی و صف‌آرایی دشمن به خاطر هراس از افزایش علاقمندان به الگوی مکتب جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به خاطرات مبارزین سیاسی در زمان رژیم پهلوی تاکید کرد: بزرگی ملت ما به این دلیل است که به قدرت الهی متکی بوده و با وعده نصر الهی مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کند.

فرمانده سپاه استان قزوین، شهیدان سلیمانی و رضاحسن پور را تربیت‌شدگان مکتب اسلام ناب دانست و ابراز کرد: ملت بزرگ ایران با قدرت و نصرت مردمی و رهبری حکیمانه امام امت، قله‌های پیش‌رو را فتح خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: آمار پایین مشارکت در انتخابات و رفراندوم‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل قیاس با مشارکت حداکثری مردم ایران نیست.

آتانی در پاسخ به شبهه فضای مجازی مبنی بر برگزاری رفراندوم در زمان حال بیان کرد: جمهوری اسلامی مبدع برگزاری رفراندوم واقعی در میان مردم است، افزایش بیش‌از ۳۰درصدی حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی‌های ۱۳ آبان و ۲۲بهمن مویّد این ادعا و بیانگر حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان به اقدامات سپاه و همراهی با دولت در گره‌گشایی از مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی و سپاه با اعتماد مردم و مسئولین به احداث بیش‌از ده هزار واحد مسکونی برای ولی نعمتان ، ساخت بیش‌از ۲۸۰ مخازن آبی برای مناطق استان و ترمیم آسفالت در بیش‌از ۸۰۰کیلومتر راه روستایی متعهد خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان