۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین
کد خبر: ۳۶۲۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور فرماندار قزوین صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین

همزمان با سراسر کشور و با حضور وزرای بهداشت و کار، رفاه و تأمین اجتماعی و فرماندار قزوین پروژه‌های مربوط به سازمان تأمین اجتماعی قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ پروژه‌های توسعه‌ای و هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی رازی قزوین صبح امروز با حضور عباس کاظمی فرماندار قزوین و دکتر محسن شمس الدینی مقدم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور  حضور وزرای بهداشت و کار،رفاه و تأمین اجتماعی افتتاح شد.

فرماندار قزوین در این مراسم تصریح کرد: پرداخت بدهی چندین ساله دولت به تأمین اجتماعی گام بسیار بزرگی بود که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، این کار راه را برای ارائه خدمات ارزان و گسترده برای تأمین‌اجتماعی با بیش از ۴۵ میلیون مشتری به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور باز می‌کند، این‌ها اخبار امیدبخشی است که باید اطلاع‌رسانی کرد.

گفتنی است بهسازی بخش آندوسکوپی و جراحی، بهسازی هتلینگ بخش داخلی مردان و زنان و بخش دیالیز، بهسازی داروخانه، اصلاح اتاق عمل، احداث واحد تصفیه‌خانه فاضلاب و استانداردسازی واحد امحا زباله، بهسازی هتلینگ سالن انتظار و راهروی آزمایشگاه رادیولوژی و بهسازی هتلینگ واحد سونوگرافی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی بود به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان