۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین نماینده ویژه جهت پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان قزوین تعیین شد
کد خبر: ۳۶۲۰۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

نماینده ویژه جهت پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان قزوین تعیین شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین به منظور پیگیری علل و عوامل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس قزوین نماینده ویژه تعیین کرد.

نماینده ویژه جهت پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان قزوین تعیین شد
حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا احدی از قضات دادسرای مرکز استان به عنوان نماینده ویژه دادستان به منظور پیگیری علل و عوامل این مسمومیت‌ها تعیین گردید و رصد، شناسایی و دستگیری مسببین انتشاردهندگان ویروس احتمالی با همکاری سایر نهادها امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و به قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک این موضوع در ادامه اقدامات مخرب دشمن است و با افرادی که در فضای مجازی نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع در این خصوص اقدام نموده و موجب تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌شوند، برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان