۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین توزیع خدمات در روستاهای قزوین عادلانه باشد
کد خبر: ۳۶۱۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

توزیع خدمات در روستاهای قزوین عادلانه باشد

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با بیان اینکه باید توزیع خدمات و امکانات به روستاها عادلانه باشد، تاکید کرد: رسیدگی به روستاها نباید صرفا معطوف به مطالبه ساکنین آن باشد بلکه باید از سوی مسئولین و برمبنای شناسایی نیازهای روستاها اتفاق بیفتد.

توزیع خدمات در روستاهای قزوین عادلانه باشد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدی رجحانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان اینکه حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن از جمله نوآوری‌هایی بود که در ابتدای انقلاب اتفاق افتاد، اظهار کرد: منشأ تشکیل این بنیاد مربوط به چالش مسکن در پیش‌از انقلاب و بعد از آن بود که توسط امام راحل رقم خورد.

وی افزود: به مدیران دستگاه‌های اجرایی متذکر می‌شویم به روزمرگی‌ مبتلا نشوند و از تصمیمات جدید هراس نداشته باشند؛ همچنین از دستگاه‌های نظارتی هم درخواست داریم که جسارت را از مدیران نگیرند.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تغییر در محل خدمت سبب می‌شود تا مدیران با توانمندی‌های مختلف به مناطق دیگر خدمات ارائه کنند.

این مسئول بیان کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌ها اما مشکلات در کشور کم نیست و همه مسئولین برای رفع این مسائل باید همت کنند.

وی تاکید کرد: یک آسیب جدی که امروز در روستاهای استان با آن مواجه هستیم و انتظار داریم مدیرکل جدید نسبت به آن دقت داشته باشد بحث عدم توزیع متوازن امکانات در روستاهاست.

رجحانی افزود: طی پایشی که از روستاهای استان قزوین داشتیم نشان می‌دهد از گذشته‌ نوع خدمت‌رسانی و میزان توجه به روستاها خیلی متاثر از میزان مطالبه‌گری آن‌ها بوده و سبب شده که مسئولین توجه خاصی به برخی مناطق داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری قزوین ابراز کرد: روستاهایی که درون‌گراتر بوده یا زبان گویایی برای بیان مطالبات خود نداشتند مورد غفلت واقع شدند و توجه مسئولین هم به آن‌ها کم شده است.

این مسئول با بیان اینکه باید توزیع خدمات و امکانات به روستاها عادلانه باشد، تاکید کرد: رسیدگی به روستاها نباید صرفا معطوف به مطالبه ساکنین آن باشد بلکه باید از سوی مسئولین و برمبنای شناسایی نیازهای روستاها اتفاق بیفتد.

وی در پایان خطاب به  مدیرکل جدید بنیاد مسکن قزوین گفت: مهمترین خواسته مجموعه مدیریت ارشد استان از آقای سبحانی؛ کار برای رضای خداست نه برای خوشایند اشخاص و حتی مسئول بالادستی؛ لذا حتی اگر از ناحیه من برای شما دستوری صادر شد که برخلاف شرع و دین و مقررات بود به هیچ عنوان به آن عمل نکنید و همواره عملکرد شما باید برمدار فرامین مقام معظم رهبری و سیره امام راحل باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان