۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در تاکستان توقیف شد
کد خبر: ۳۶۱۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۸ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در تاکستان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف دو دستگاه خودرو شوتی حامل داروهای غیرمجاز و البسه قاچاق در آزاد راه "قزوین- زنجان" در محدوده شهرستان تاکستان خبر داد.

خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در تاکستان توقیف شد
سردار علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودرو شوتی پژو پارس و پژو 405، حامل بار قاچاق از آزادراه قزوین-زنجان به مقصد استان تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه ماموران پلیس آگاهی و عوامل تجسس کلانتری 11 شهرستان تاکستان در محور اعلام شده مستقر و به محض مشاهده خودرو قاچاقچیان دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: قاچاقچیان که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت خودرو و حرکات حادثه‌ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، در تعقیب و گریز صورت گرفته توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از خودروها 104 هزار و 36 قلم داروی غیرمجاز و 553 ثوب البسه قاچاق به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: در این عملیات دو  نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان