۱۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۴ جمعه

صبح قزوین بارش برف و کولاک در سطح راه‌های استان قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۳۶۱۶۸۷ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۶:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بارش برف و کولاک در سطح راه‌های استان قزوین ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در تمامی نقاط و محورهای مواصلاتی استان بارش برف به صورت پراکنده و یا به همراه کولاک گزارش شده است.

بارش برف و کولاک در سطح راه‌های استان قزوین ادامه دارد
جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های استان قزوین طی امروز یکشنبه ۲۳بهمن اظهار کرد: تمامی محورهای شهرستان تاکستان‌، بارش برف و در خرمدشت برف به همراه کولاک گزارش شده است.
 
وی افزود: در شهرستان آبیک، آزادراه و محور قدیم قزوین_کرج بارش برف پراکنده و در محور طالقان بارش برف به همراه کولاک اعلام شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: در شهرستان‌های قزوین و البرز تمامی محورها بارش برف و سطح محور سیاه است و در گردنه کوهین آزادراه و محور قدیم قزوین_رشت با بارش برف پراکنده و مه همراه هستیم.
 
حق لطفی اذعان کرد: در شهرستان بوئین‌زهرا با بارش برف و مسیر بوئین‌زهرا_ساوه برف به همراه کولاک روبرو هستیم و در شهرستان آوج تمامی محور بارش برف پراکنده و سطح محور سیاه گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: در الموت گردنه قسطین لار، بارش برف و کولاک و مه گرفتگی و در گردنه بهرام‌آباد‌ بارش شدید برف اعلام شده و در طارم آزادراه و محور قدیم قزوین_رشت با بارش برف به صورت پراکنده مواجه هستیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایان با بیان اینکه قزوین پنجمین استان از نظر تعداد گردنه‌های برفگیر در کشور است، گفت: ۲۶ تیم راهداری به همراه ۲۹۶ دستگاه ماشین آلات راهداری در حال انجام خدمات راهداری زمستانی در جاده‌های استان قزوین هستند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان