۱۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۷ دوشنبه

صبح قزوین برف و کولاک شدید در گردنه‌ها و محورهای قزوین/ راه ۱۰۴روستا مسدود شد
کد خبر: ۳۶۱۶۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

آخرین وضعیت جوی راه‌های استان قزوین؛

برف و کولاک شدید در گردنه‌ها و محورهای قزوین/ راه ۱۰۴روستا مسدود شد

مدیرکل راهداری استان قزوین از بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌های و راه‌های استان قزوین خبر داد.

برف و کولاک شدید در گردنه‌ها و محورهای قزوین/ راه ۱۰۴روستا مسدود شد
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌های استان قزوین در ساعات پایانی پنجشنبه بیستم بهمن گفت:در حال حاضر بارش برف و کولاک در گردنه هجیب بوئین‌زهرا آغاز شده و در گردنه آوج و طالقان نیز به صورت پراکنده جریان دارد.

وی با بیان اینکه در گردنه‌های قسطین‌لار و بهرام‌آباد الموت بارش برف با کولاک شدید همراه است، افزود: تا اطلاع ثانوی تردد در مسیر این دو گردنه الموت تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

حق‌لطفی همچنین از وقوع کولاک در نقاطی از آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: هم اکنون در کیلومتر ۱۵تا ۳۵ آزادراه‌های قزوین-زنجان و قزوین_رشت پدیده کولاک حاکم است.

وی در ادامه با اشاره به انسداد راه ۱۰۴ روستای استان افزود: عملیات بازگشایی این تعداد راه روستایی از فردا جمعه به محض پایان بارش برف آغاز خواهد شد.

حق لطفی از هموطنان خواست ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و با پلیس و نیروهای راهدار مستقر در طول جاده های ارتباطی استان همكاری كنند.

گفتنی است؛ ۴۰۰راهدار به همراه ۲۹۶دستگاه ماشین آلات راهداری در حال انجام خدمات راهداری زمستانی در محورهای مختلف استان هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان