۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بی‌طرفان سیاسی در واقع مردگان متحرک هستند
کد خبر: ۳۶۱۶۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

عضو جامعه روحانیت مبارز در جمع مردم قزوین:

بی‌طرفان سیاسی در واقع مردگان متحرک هستند/ خائنین داخلی خطرناک‌تر از دشمنان خارجی هستند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در جامعه امروز بی‌تفاوتی و سکوت معنا ندارد و باید به میدان آمد و موضع حق یا باطل بودن خود را به نمایش گذاشت و از بی‌طرفی سیاسی دوری کرد.

بی‌طرفان سیاسی در واقع مردگان متحرک هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: کشور ما امروز براساس اصل خودکفایی و تکیه بر اقتصاد صادرات‌محور با سرعت به سمت پیشرفت و شکوفایی در حال حرکت است.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تشریح امتیازات جدید و تفاو‌ت‌های اساسی حکومت اسلامی ایران با سایر حکومت‌های جهان پرداخت و افزود: وجود ولایت فقیه مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر حکومت‌هاست چراکه ولایت فقیه در خط طولی ولایت خداوند و ائمه اطهار قرار دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور رئیس جمهور در میان زلزله‌زدگان خوی افزود: مردمی و خودجوش بودن انقلاب و اصل وحدت و مردم‌محور بودن دولت سیزدهم از دیگر خصوصیات مهم این انقلاب است.

سالک انقلاب اسلامی ایران را دارای مبنا و ریشه قوی دانست و اذعان کرد: ریشه شجره طیبه و تنومند انقلاب از درون انسان‌های پاک و مخلص است.

این مقام مسئول با اشاره به قدرت بهره‌وری ایران از ظرفیت‌های موجود بیان کرد: امروز فضا در تسخیر انقلاب اسلامی است و جوانان فعال در صنعت دانش بنیان کشور به دنبال فتح تمامی قله‌های علمی جهان هستند.

نقشه ایجاد آشوب‌ها با هدف بازدارندگی ایران قوی است

وی با بیان اینکه عکس‌العمل استکبار جهانی در برابر ایران قوی ایجاد آشوب است، گفت: سرچشمه آشوب‌های گوناگون در این سال‌ها از فتنه ۸۸ تا فتنه 1401 یکسان است، دشمن به کمک بیش‌از ۶۰ مرکز پژوهشی وابسته به سیا و موساد آن را برنامه‌ریزی می‌کند.

سالک با اشاره به موضع‌گیری مجله علمی نیچر در سال ۲۰۰۵ نسبت به ایران ابراز کرد: این مجله بر خلاف مرامنامه خود حق موضع‌گیری و دخالت سیاسی در کشورها را ندارد اما ۱۷ سال پیش آشوب و ناامنی را برای پیشگیری از رشد ۱۳ برابری سرعت علم در ایران پیشنهاد داده است.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت تاکید کرد: استفاده از علوم شناختی یعنی تسخیر ذهن و گرفتن قدرت تفکر از جوانان از مبانی دشمنان در آشوب‌های اخیر بود.

وی با اشاره به نقش سازمان سیا در برپایی «شورای‌ گذار» که اپوزوسیون گوناگون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارند، اذعان کرد: دشمن با تقسیم دلار و آموزش عناصر ضعیف‌النفس و تحریک جوانان بی‌تجربه که طی دوسال کرونا اسیر فضای مجازی بودند، در راستای براندازی نظام اسلامی تلاش می‌کند.

سالک تاکید کرد: ایمان ملت و توکل برخدا، ولایت‌مداری، تقوای الهی و سیاسی و وحدت عمومی موجب اقتدار انقلاب اسلامی مقابل با آشوب بود.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: دشمن از میان نقاط ضعف ما نفوذ کرده و شروع به شبکه‌سازی و کنترل می‌کند و نتیجه آن اختلاف و درگیری درون تشکیلاتی بین عناصر نظام خواهد بود.

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی تصریح کرد: آبشخور این آشوب‌های داخلی تفکرات لیبرالیستی و فمنیستی است و مصداق آن را می‌توان رفتار رئیس جمهور دوازدهم را مثال زد که با خیانت به مردم در فتنه۹۸ و با ریشخند به مردم، از گرانی بنزین اظهار بی‌اطلاعی کرد.

حیات و قدرت جامعه ایران وابسته به عنصر ولایت است

سالک وحدت را عامل پیروزی و مانع نفوذ دشمن دانست و گفت: حیات و قدرت جامعه اسلامی وابسته به ولایت فقیه است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نامه امام علی(ع) خطاب به محمدحنفیه در نهج البلاغه بیان کرد: دندان بهم سابیدن و اظهار خشم به دشمن یعنی بدانیم مرگ بر آمریکا گفتن ما مبنای روایی و قرآنی دارد.

سالک با تاکید بر حفظ وحدت در میان آشوب‌ها بیان کرد: دشمن می‌خواهد با فتنه و آشوب ما را از آینده ناامید کند غافل از اینکه، پیروزی آینده متعلق به اسلام ناب است.

عضو جامعه روحانیت مبارز مجلس ابراز کرد: ما باید استقامت ورزیده و عقب‌نشینی نکنیم چراکه این حکومت بسترساز حکومت مهدوی و پیروزی در انتظار جبهه حق خواهد بود.

وی با تاکید بر مبارز بودن شیعه اذعان کرد: شیعیان نباید تنها به اعمال شخصی اکتفا کرده و منفعل باشند بلکه باید مجاهدانه خود را برای سختی‌ها و مبارزات آماده کنند.

قرآن و رهبری و مردم سه رکن اصلی انقلاب است

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: در جامعه امروز بی‌تفاوتی و بیکاری و سکوت معنا ندارد و باید به میدان آمد و موضع حق یا باطل بودن خود را به نمایش گذاشت و از بی‌طرفی سیاسی حذر کرد چرا که کار مرده‌های متحرک است نه انقلابی زنده و پویا.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه این انقلاب امانت الهی در دستان ماست بیان کرد: این اتقلاب ثمره مجاهدت و تلاش‌های بسیار است لذا باید آن را به درستی به نسل بعد و فرزندانمان منتقل کنیم تا در آینده به ما افتخار کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: انقلاب امروز سه رکن دارد، قرآن و رهبری و مردم که رهبر وظیفه تطبیق مردم با قرآن و عترت را بر عهده داشته و ما باید این آرمان‌ها را به نسل بعد منتقل کنیم.

سالک به نقش امام خمینی(ره) در ایجاد انقلاب پرداخت و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اسلام ناب و بدون خرافه را به جهان معرفی کرد و با افشاگری از خیانت‌های پهلوی، دشمن را رسوا کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز افول آمریکا و استکبار جهانی مرهون افشاگری و تحلیل‌های قوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خاطرات شکنجه مبارزین در زندان‌های ساواک ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل و آلمان ساواک را تشکیل و پرورش دادند و تمرین ابوغریب‌های امروزی در ساواک شکل گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه ما از خائنین داخلی بیشتر از دشمنان خارجی بیمناکیم، تصریح کرد: مسئولین خودت‌حقیر و ناکارآمد و بی‌تقوا که توان مدیریتی ندارند باعث نگرانی و پسرفت کشور هستند لذا باید مردم شجاعانه با مطالبه‌گری و ارتقاء وحدت به میدان بیایند.

انتهای پیا/ 4004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان