۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین مدیران شهرستان بوئین زهرا مورد ارزیابی قرار گیرند
کد خبر: ۳۶۱۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۷ ساعت: ۱۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های قزوین؛

مدیران شهرستان بوئین زهرا مورد ارزیابی قرار گیرند

ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اقدامات اخیر دشمن در رابطه با هتک حرمت به قرآن کریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

مدیران شهرستان بوئین زهرا مورد ارزیابی قرار گیرند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اقدامات اخیر دشمن در رابطه با هتک حرمت به قرآن کریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کردند.

 آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تاکستان با اشاره به انقلاب سال ۵۷ اظهار کرد: انقلاب با هتک حرمت به حضرت امام خمینی( ره) در ۱۷ دی با قیام مردم قم آغاز شد و با تحصن علما در دانشگاه تهران و بازگشت حضرت امام خمینی(ره) از پاریس انقلاب وارد مرحله جدیدی شد.

 وی افزود: امروز کشورهای فرانسه، سوئد و آلمان همگی به رهبری آمریکا با شعار دروغین آزادی بیان و حقوق بشر، اسلام ستیزی خود را بر ملا کرده و با کمال وقاحت در مقابل بیش از میلیارد مسلمان توهین می‌کنند.

 امام جمعه تاکستان بیان کرد: آیا همین اروپایی که دم از آزادی بیان و حقوق بشر می زند، اجازه می‌دهند در مورد هولوکاست سخن و یا تحقیقی انجام شود؟

اسلامی تصریح کرد: این روزها در سوئد و هلند به قرآن که هویت، ماهیت و شخصیت ما مسلمانان است، هتک حرمت کرده و آن را آتش زدند و ما این هتک حرمت توسط دشمن را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی ضمن هشدار به کسانی که در صدد برهم زدن امنیت استان هستند، بیان کرد:  کسانی  که در منطقه و استان تلاش می‌کنند امنیت را برهم بزنند قطعا ضرر آن را خواهند چشید. وی در پایان گفت: حفظ امنیت مردم از واجبات است و بر هم زنندگان هیچگاه نخواهند توانست امنیت و آرامش مردم و منطقه را تحت تأثیر قرار دهند.

حرکات امروز دشمن نشان از استیصال و حماقت آنان است
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام جمعه آوج اظهار کرد: دشمن برای رخنه در بین مذهبی‌ها به ویژه شیعیان، مردم را به سمت خرافات می‌کشاند در حالی که ما کتاب قرآن و روایات اهل بیت علیهم‌السلام را داریم که توصیه می‌کنند ک از جاهلین اعراض نمایید.

 وی با بیان اینکه باید از رفتارها و رسومات جاهلانه دوری کنیم، افزود: حرکت موهوم و احمقانه افردی را که در سوئد در مورد قرآن انجام دادند را محکوم می‌کنیم.

 امام جمعه آوج تصریح کرد: انجام این حرکت نشان می‌دهد که مانند گذشته دشمن، مستاصل مانده و این رفتارها را از خود نشان می‌دهد؛ با ساختن فیلم‌ها و کاریکاتورها می‌خواهند اسلام را خشن جلوه دهند اما وعده الهی بر این است که در هر کجای دنیا کلمه طیبه‌الله طنین‌انداز شود.

 وی عنوان کرد: این حرکات همواره نتیجه عکسی داشته و موجب جذب به اسلام خواهد شد ؛ آن‌ها به بهانه آزادی بیان، کارهای احمقانه انجام می‌دهند در حالیکه چیزی برای عرضه ندارند و می‌خواهند از نفوذ اسلام بکاهند.

 موسوی با بیان اینکه استفاده از راه و روش سردار سلیمانی باید سرلوحه مسئولیت‌ها قرار گیرد،‌ دشمنان می‌بینند که مسئولین هم پایه کار نظام و انقلاب هستند ناامید می‌شوند.

امام جمعه آوج عنوان کرد: تاکنون آمریکا اقدامات زیادی علیه ما انجام داده و هیچ غلطی نتوانسته بکند چون با افراد پست و پلید نشست و برخاست دارند که برای مردم هرزه‌ای بیش نیستند.

 وی عنوان کرد: حرکات امروز دشمن نشان از استیصال و حماقت آنان است لذا باید با مردم ایران با منطق حرف بزنند؛ این اعمال دشمنان نمی‌تواند محبوبیت سپاه را کم کند.

موسوی اذعان کرد: در قانون بین‌الملل هیچ کشوری حق تروریست خواندن یک نیروی نظامی کشور دیگر را ندارند حتی کنگره آمریکا در حمایت از اغتشاشگران در داخل ایران برنامه ریزی می‌کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر از الطاف و عنایات الهی است، ابراز کرد: باید دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم؛ دوران جنگ ساده نبود ۸ سال تمام بر ما تحمیل و خسارت‌ها و تحریم‌ها نتوانست نظام ما را از حرکت باز دارد.

امام جمعه آوج ضمن قدردانی از استاندار گفت: خوشبختانه اعتراض‌های مردم آوج مورد توجه قرار گرفت و فرماندار شهرستان منصوب شد امیدواریم که با این انتصاب تحولی اساسی در شهرستان از نظر مدیریت‌ها، عمران و آبادی صورت گیرد.

اقدامات و اهانت‌های اخیر نشانه عجز دشمنان است
 
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی میر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در باره رفتار منافقان اظهار کرد: بر اساس فرمایش پیامبر اکرم (ص) دروغ ، خیانت در امانت و بدقولی از خصلت‌های منافق است بنابراین باید بسیار مراقب باشیم، کسانی در گذشته سردمدار و پرچمدار انقلاب بودند اما در ادامه از قطار انقلاب پیاده شدند و برخی مدعیان پس از رحلت امام (ره) نفاق خود را بروز دادند.

وی با اشاره به فتنه حجاب و اغتشاشات اخیر افزود: دشمن برای ایجاد ناامنی با این بهانه‌ها تلاش کرد اما نتیجه‌ای نگرفت، اکنون نیز به سمت سکه و دلار و ارز رفته و با ایجاد نوسانات ارزی و افزایش تورم به دنبال ایجاد مشکلات دیگری است.

 امام جمعه آبیک بیان کرد: باید توجه کنیم که مشکل نقدینگی ریشه در دولت قبل دارد و دولت سیزدهم باید تلاش کند تورم را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: سختی کار دولت این است که در کنار داشتن مصیبت‌های به جا مانده از دولت قبل انتظار داریم خدمت‌رسانی متوقف نشود که این امر هم محقق خواهد شد.

میرامینی اضافه کرد: تحقق پروژه انتقال آب سد طالقان به آبیک موجب خرسندی مردم شد و امیدواریم که به زودی بحث الحاقیه بیمارستان شهدا نیز محقق شود.

 وی ضمن قدردانی از مواضع دادستان شهرستان آبیک، عنوان کرد: انتظار داریم که فعالیت‌های معدنی در پیغمبر کوه متوقف و به مراکز تفریحی و تفرجگاهی و گردشگری تبدیل شود.

امام جمعه آبیک در ادامه با اشاره به حمله عربستان به یمن و مقاومت در برابر سعودی‌ها اظهار کرد: چند سالی است که یمن بینی عربستان را به خاک مالیده و به دنبال بازگرداندن سه استان خود به خاک کشورش است که این حرکت را از ایران گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران الهام‌بخش مقاومت در منطقه شده است، افزود: تمام مستکبران عنوان کردند که بشار اسد باید عرصه را خالی کند اما رهبر ما اعلام کرد که باید بماند که خوشبختانه اکنون می‌بینیم که کشورها یکی پس از دیگری برای ارتباط با سوریه از هم سبقت می‌گیرند.

میرامینی با اشاره به اقدامات استکبار و غرب علیه سپاه اعلام کرد: علت تمام این دشمنی‌ها این است که سپاه با سردمداری سردار سلیمانی تمام نقشه‌های آنان در منطقه را بر هم زد .

امام جمعه آبیک با بیان اینکه واکنش به سپاه و اهانت به قرآن کریم نیز نشانه عجز دشمنان است، گفت: دشمنان اکنون جرات ندارند سپاه را تحریم کنند چون می‌دانند که تبعات بدی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت.

 گفتنی است امت حزب الله شهرستان آبیک در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی در تجمعی اعتراضی این اهانت را با سر دادن شعارهای ضد استکباری محکوم کردند.

جشن‌های دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر و کیفی‌تر برگزار شود
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی امام جمعه شهر الوند ضمن گرامیداشت ‌ایام الله دهه مبارک فجر  اظهار کرد: جشن‌های امسال باید باشکوه‌تر و کیفی‌تر برگزار شود؛ خصوصا اینکه دشمن یکی از اصلی‌ترین راهبردهای خود را دو رویکرد "کتمان" و "تحریف" در برابر عظمت واقعه انقلاب اسلامی قرار داده است بنابراین "ذکر ایام الله" و "جهاد تبیین" دو راهبرد مقابله در برابر دشمن است.

وی افزود: سران غرب از جمله دولت‌مردان سوئد وفرانسه در حالی از کلیدواژه‌ی تهی‌شده از معنای آزادی بیان بهره می‌گیرند که در این کشورها حمایت از اسلام و مسلمانان و یا سوال درباره هولوکاست و یا زیر سوال بردن ارزش‌های غربی و حجاب جرم تلقی شده و با شدیدترین برخوردها و محکومیت‌ها همراه می‌شود.

امام جمعه الوند بیان کرد: بخشی از اهداف غربی‌ها در استمرار اقدامات موهن و توهین به مقدسات و قرآن، سنجش حساسیت مسلمانان و عادی‌سازی و هنجارسازی این‌گونه اقدامات است، از همین‌جهت ضروری است تا واکنش‌های متناسب و هوشمندانه و قاطعانه با این اقدامات دین‌ستیزانه توسط مردم ونهادهای دینی و دولت های مسلمین صورت پذیرد.

مهدوی ضمن تقدیر از انتخاب شهردار شایسته توسط شورای شهر الوند عنوان کرد: مهندس جواد خطمی فرزند الوند، دو دوره در شورای شهر منتخب اول مردم بودند و با عنوان پر افتخار فرزند شهید و انقلاب، مطالبه‌گر و فساد ستیز، در شهرداری خدمات ارزنده‌ای برای مردم داشته‌اند امیدواریم که با حمایت و همدلی و وحدت بین شوراها و مسئولین ذیربط و همکاری استانداری مراحل انتصاب انجام شود و در ایام باقی مانده خدمت صادقانه صورت گیرد.

مدیران شهرستان بوئین زهرا مورد ارزیابی قرار گیرند
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: یکی از عملیات روانی دشمنان علیه جریان امامت، دادن نسبت ابتریت بود که وجود مبارک امام جواد(ع) موجب تجلی کوثر برای امام رضا(ع) و از بین برنده عملیات شوم دشمنان گردید.

وی افزود: عوامل اصلی شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی و حفظ اسلام، حضور رهبری فقیه و جامع الشرایط و حضور گسترده مردم عزیز در صحنه‌های انقلاب بوده است.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: برخی از عوامل پویائی انقلاب، شناخت اصل مترقی ولایت فقیه، وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم و پرهیز از دنیا طلبی مسئولان و مدیران است.

رضوانی بیان کرد: سران غرب و اروپائی در حالی از آزادی بیان سخن می‌گویند که سئوال کردن درباره هلوکاست و زیر سئوال بردن ارزش‌های غربی جرم تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: هدف دشمنان از اهانت به مقدسات و قرآن کریم و جریحه دار کردن قریب دو میلیارد مسلمان، سنجش حساسیت مسلمانان و عادی سازی این اقدامات است.

امام جمعه بوئین‌زهرا تصریح کرد: مدیران کشوری و استانی از مدیران شهرستان بوئین زهرا ارزیابی به عمل آورند و در صورت نیاز به جابه‌جایی و یا تقویت، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: یکی از نیازهای جامعه ما که بسیج عمومی و نهضت همگانی را می‌طلبد ضرورت کاشت نهال و همکاری با منابع طبیعی شهرستان است.

انتهای پیام/1003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان