۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین رفع مشکلات شهرستان آبیک در دستور کار مسئولین قرار گیرد/ شهرستان آوج نیازمند مدیران جهادی است
کد خبر: ۳۶۱۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

محورهای اصلی خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های قزوین؛

رفع مشکلات شهرستان آبیک در دستور کار مسئولین قرار گیرد/ شهرستان آوج نیازمند مدیران جهادی است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان مطالبی در خصوص شهرستان‌ها پرداختند.

رفع مشکلات شهرستان آبیک در دستور کار مسئولین قرار گیرد/ شهرستان آوج نیازمند مدیران جهادی است
به گزارش خبرنگارسیاسی صبح قزوین؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه به ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان مطالبی در خصوص شهرستان‌ها پرداختند.
 
آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط اروپایی‌ها اظهار کرد: اروپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را جزء  لیست تروریستی قرار داده که در واقع این حرکت هشداری از سوی دشمن است که ایران شرایط غرب و آمریکا را بپذیرد.
 
وی افزود: غرب و آمریکا با این حرکت در نظر دارد به ایران ثابت کند که برنامه زندگی کشور در دست آن‌هاست و ارتباط با روسیه، چین و منطقه مقاومت مورد پسند آن‌ها نیست.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: کنترل سپاه در تنگه هرمز، اقدامی قدرتمندانه است که در منطقه برای آمریکا گران تمام می‌شود.
 
اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران در پاسخ به اقدام خبیثانه غرب در رابطه با شهادت سردار سلیمانی با موشک باران کردن پایگاه عین‌الاسد، هیمنه آمریکارا شکست؛ گرچه تاکید رهبر معظم انقلاب بر انتقام سخت پابرجاست و آمریکا تحمل این حرکات و قدرت را ندارد.
 
وی بیان کرد: سپاه پاسداران که خمیر مایه وجزء لاینفک انقلاب  اسلامی است حضور آمریکا و یهودی را از ایران ومنطقه کوتاه کرد در حالیکه پیش از انقلاب وزیر خارجه یهودی آمریکا در ایران به شهوت‌رانی‌ بود.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان گفت: انتظار داریم که مجلس در مقابل این اقدام خبیثانه غرب کوتاه نیامده و سیلی محکمی به اروپا و آمریکا بزند .
 
اروپایی‌ها از واکنش نظام مقدس جمهوری اسلامی پشیمان‌کننده خواهند شد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک با اشاره به اقدام سخیف اروپایی‌ها در اعلام نمودن سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی اظهار کرد:سپاه یک نهاد مقدس رسمی و حاکمیتی کشور ایران است که نقش مهمی در ایجاد امنیت ملی و منطقه‌ای، به خصوص در مبارزه با تروریسم داشته و دارد و این برای همه مشخص است و در کشورهایی مثل سوریه، یمن، عراق و افغانستان برکات ماموریت‌های سپاه را لمس کرده‌اند .
 
وی افزود: اروپایی‌ها بدانند واکنش نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقدام سخیف اروپایی‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
 
 رمضانی تصریح کرد: این حرکت سخیف به خاطر این است که آمریکا، اروپا، اسرائیل و گاو شیرده آن‌ها و منافقین کوردل از سپاه قهرمان به‌خصوص سپاه قدس در راه‌اندازی جبهه مقاومت و نابودی داعش ملعون سیلی محکمی خورده‌اند.
 
وی با اشاره با موضوع مهم فرزند آوری و افزایش جمعیت تاکید کرد: با توجه به‌ تاکیدات متعدد رهبر معظم انقلاب در این خصوص ضرورت دارد مسئولان محترم نسبت به نظارت بر روند عملکرد بانک‌ها در ارائه وام‌های تشویقی قول داده شده، اعطای زمین و سایر مشوق‌ها اقدام جدی داشته باشند تا از تبعات این بحران در امان باشیم .
 
امام جمعه موقت آبیک ضمن قدردانی از استاندار قزوین به دلیل حضور در این شهرستان که به دعوت امام جمعه این شهرستان صورت گرفت، گفت: این دیدار با مردم و پیگیری مشکلات آنان و برکاتی که به همراه داشت.
 
وی در پایان گفت: از مسئولان استان و شهرستان تقاضا داریم نسبت به رفع مشکلات شهرستان آبیک از جمله مشکلات بهداشت و درمان و توسعه بیمارستان شهدا،  رفع آلودگی هوا و مسائل محیط زیستی، توقف فعالیت‌های معدنی در پیغمبرکوه، ایجاد مراکز فرهنگی تفریحی و تفرجگاهی در شهرستان آبیک توجه ویژه و اقدام جهادی نمایند.
 
کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان در سطح شهرستان آوج
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید ابراهیم موسوی امام جمعه آوج با اشاره به ویژگی‌های عملی‌‍و رفتاری امامین انقلاب اظهار کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری خود را خادم ملت می‌دانند و دشمنان انقلاب اسلامی نیز از ابهت رهبری معظم انقلاب انگشت به دهان مانده‌اند.
 
وی اقدام پارلمان اروپا در بحث تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند و افزود: متاسفانه زر و زور باعث شده است که آژانس با اتحادیه اروپا و استکبار جهانی همدستی می‌کند.
 
موسوی با اشاره به جنایات انگلیس بیان کرد: ایجاد قمارخانه، قحطی، جنگ جهانی، کودتای ۲۸ مرداد، استخراج نفت ایران و حمایت از صدام از جمله جنایات انگلیس خبیث بوده که بر علیه کشورمان پیاده کرده است.
 
امام جمعه آوج  نقش رسانه‌های انگلیسی در جنگ ترکیبی را مهم دانست و اظهار کرد:  در حمایت از اغتشاشات همواره دست آمریکا و انگلیس نمود داشته است.
 
خطیب جمعه با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا را با پاسخ متقابل ایران اسلامی مواجه خواهد ساخت، تاکید کرد: خدماتی که سپاه پاسداران در کشورمان انجام داده در تمامی عرصه‌های دفاعی ، امنیتی ، فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی بسیار قابل توجه است.
 
امام جمعه آوج  از کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان در سطح شهرستان آوج  خبر داد و گفت:  امیدواریم با رفع مشکل درمانی شهرستان ، بتوانیم در حق این مردم خدماتی را داشته باشیم.
 
وی با اشاره به تعدد مشکلات شهرستان آوج ادامه داد:  برخی از مدیران شهرستان انگیزه کار ندارند بنابراین این شهرستان به مدیران جهادی نیاز دارد تا بتوانیم روند رو به رشدی را شاهد باشیم.
خطیب جمعه آوج در پایان تصریح کرد: نحوه وام دادن در بانک‌ها مناسب نیست و خیلی از افراد این شهرستان به دفاتر ائمه جمعه جهت رفع مشکل خودشان مراجعه می‌کنند.
 
اقدام اروپا‌یی‌ها فاقد وجاهت بین‌المللی است
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا نیز اظهار کرد: رسالت دستگاه‌های فرهنگی تولید و ارائه محصولات فاخر مبتنی بر اقتضائات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه است.
وی افزود: مجموعه‌های فرهنگی باید با پرهیز از جناح‌گرایی، به نیرو‌های انسانی نخبه اهمیت داده و آن‌ها را حفظ نمایند.
 
امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: اقدام پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، اقدامی مداخله جویانه و فاقد وجاهت بین‌المللی است.
رضوانی ادامه داد: اروپا پس از جنگ اوکراین به فلاکت افتاد و برای رهایی از جنبه عمومی این درماندگی، به باز کردن یک مسیر انحرافی و کاذب بر علیه سپاه مقتدر انقلاب اسلامی روی آورده است.
 
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران فرزند راستین ملت ایران، حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است.
 
امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی تنها رژیم دارای بمب هسته‌ای در منطقه است که هیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد بین المللی بر روی آن وجود ندارد.
 
رضوانی تاکید کرد: ایران مقتدر با تقویت راهبرد بازدارندگی و دفاعی خود آمادگی هرگونه پاسخ سریع و قاطق و پشیمان کننده به معاندین را دارا است.
 
وی ادامه داد: دشمنان برای جذب جاسوسان داخلی به سراغ برخی چهره‌های موجه می‌روند و با شناسایی دقیق آنان از نقاط ضعفشان به نفع منافع شوم خود استفاده می‌کنند.
 
امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا در پایان گفت: مدیران و مسئولان باید بدانند که حالا که دشمن در کمین نشسته است، هر گناهی هرچند کوچک حکم کبائر را دارد.
 
انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان