۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلی در تردد راه‌های روستایی شهرستان البرز وجود ندارد
کد خبر: ۳۶۱۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

مشکلی در تردد راه‌های روستایی شهرستان البرز وجود ندارد

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به آخرین وضعیت بارش و راه‌های روستایی شهرستان البرز گفت: در حال حاضر تمام راه‌های روستایی شهرستان باز است.

مشکلی در تردد راه‌های روستایی شهرستان البرز وجود ندارد
مصطفی غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت بارش و راه‌های روستایی شهرستان البرز اظهار کرد: در حال حاضر تمام راه‌های روستایی شهرستان باز است و باتوجه به پیش‌بینی بارش گسترده در جاده جدید اتوبان شمال، تردد در این جاده از شب گذشته با محدودیت همراه است.

وی افزود: نیروهای راهداری شهرستان البرز از دو بامداد امروز در محورهای قزوین-الوند، قزوین_ بوئین‌زهرا جاده قدیم در حالت آماده باش بوده و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط این نیروها انجام شده است؛ همچنین تمام شهرداری‌های این شهرستان فعال بوده و نمک‌پاشی در محورهای محمدیه و مهرگان انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان البرز گفت: 6 مکان از جمله مدارس، مساجد و حسینیه در محور بوئین‌زهرا- قزوین جاده قدیم حصارخروان و مسجدالمهدی و موسی‌بن جعفر (ع) شهر محمدیه به تجهیزات گرمایشی مجهز شده و پذیرای اسکان در راه‌ماندگان است.

غفوری عنوان کرد: پیرو تماس‌های تلفنی با مسئولان استان قزوین پیش‌بینی می‌شود امتحانات بعضی از دانشگاه‌های شهرستان البرز از جمله دانشگاه کار با یک ساعت تأخیر برگزار شود که هنوز قطعی نشده و اعلام نتایج منوط به وضعیت بارندگی در بعدازظهر امروز و تصمیم نهایی مرکز علمی کاربردی استان است.

وی گفت: تمامی مدارس این شهرستان امروز تعطیل بود و در تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس دو موضوع بارش برف و مدیریت مصرف گاز مد نظر است.

فرماندار شهرستان البرز در پایان یادآور شد: براساس آخرین تصمیم استانی، بیشترین علت تعطیلی سراسری مدارس استان قزوین مربوط به مدیریت مصرف گاز بوده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان