۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نیروی انتظامی مقتدرانه در خدمت مردم و انقلاب است
کد خبر: ۳۶۱۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

نیروی انتظامی مقتدرانه در خدمت مردم و انقلاب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه همراه با مردم‌داری و بردباری به دنبال حفظ امنیت و سلامت جامعه تلاش ‌می‌کند.

نیروی انتظامی مقتدرانه در خدمت مردم و انقلاب است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ابوالحسن کبیری در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان قزوین که صبح امروز در سالن شهدای فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه امنیت یکی از نیازهای اساسی هر جامعه است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «امنیت زیرساخت، پایه و اساس هر تلاش و پیشرفت است»، از این جهت هرکسی که در پی فعالیت اقتصادی و مسائل اجتماعی است در ابتدای امر باید به فراهم ساختن امنیت بپردازد.

وی افزود: در تمامی ابعاد زندگی امنیت حرف اول را می‌زند و دشمن نیز همین مسئله را هدف قرار داده است. 

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: اگر فکر کنیم این اغتشاشات اخیر صرفاً جنبه اقتصادی و اجتماعی دارد، ساده‌انگاری بوده بلکه مسئله اصلی ضربه به امنیت کشور است.

این مسئول عنوان کرد: شهروندان باید در خانه، کاشانه و کسب کار خود احساس امنیت کنند و در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم دشمن برای اینکه در امور زندگی مردم اختلال ایجاد کنند، امنیت شخصی افراد در کسب و کار را مختل می‌کردند. 

کبیری تصریح کرد: مردم ما در فضای مجازی باید احساس امنیت کنند چون دشمن در همین فضا هم ایجاد ناامنی کرده و سلامت روح و روان فرزندانمان را به خطر می‌اندازد.

این مسئول ابراز کرد: بحث دیگر امنیت خارج از مرزها است؛ در دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید برای حفظ امنیت و استقلال کشور در مرزها تقدیم کردیم.
 
وی افزود: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی با اقتدار همراه با مردم‌داری و بردباری رفتار می‌کند و اقتدار این نهاد مقدس همراه با عدالت است که سبب شده مردم احساس امنیت توأم با رضایت داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری قزوین در پایان گفت: نیروی مقدس انتظامی کارخانه انسان‌سازی و تربیت نسلی است که خدمتگذار مردم خواهند بود و باید توسط فرماندهان به شایستگی تربیت شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان