۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین دو مجتمع آبرسانی روستایی در استان تکمیل می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۰۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

همزمان با دهه فجر؛

دو مجتمع آبرسانی روستایی در استان تکمیل می‌شود

مدیریت فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با تکمیل مجتمع آبرسانی قاقازان کوهین و طارم سفلی در دهه فجر ۳۶ روستا از آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

دو مجتمع آبرسانی روستایی در استان تکمیل می‌شود

مرتضی فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره خدمات محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی استان قزوین در تمام عرصه‌های محرومیت‌زدایی به ویژه موضوعات آب شرب، راه‌های روستایی و مسکن ولی نعمتان کمیته امداد امام خمینی (ره) ورود کرده و به مردم خدمات‌رسانی می‎‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 291 پروژه در دست اقدام بسیج سازندگی قرار دارد، افزود: اولویت امروز استان و کشور بحث آب شرب است و در همین راستا بسیج سازندگی ساخت 5 مجتمع شامل آبرسانی به 101 روستا در سطح استان را در دست کار قرار داده که این اقدام گام موثری در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد بود.

مدیریت فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: با حمایت همه جانبه دستگاه‌ها به زودی دو مجتمع آبرسانی مناطق قاقازان کوهین و طارم سفلی در دهه فجر به اتمام می‌رسد که با بهره‌برداری از آن 36 روستا از آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

فیضی ابراز کرد: با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمنی(ره) در اسفند ماه امسال شاهد افتتاح 200 واحد مسکن برای ولی نعمتان در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی تفاهم دو ساله‌ای که با کمیته امداد منعقد کردیم ساخت 800 واحدمسکن را در دستور کار قرار دادیم که در فاز دوم ساخت 200 مسکن آغاز خواهد شد.

مدیریت عمران و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان گفت: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بحث‌های آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی، بهداشت ودرمان و عرصه‌ها دیگر است که با توجه به اولویت‌بندی صورت گرفته در دستور کار قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/1003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان