۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین رویداد "تانا" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۹۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۳۰ ساعت: ۲۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پارک علم وفناوری قزوین:

رویداد "تانا" در قزوین برگزار می‌شود

جعفر احمدی گفت: تانا توسعه و ارتقاء اکوسیستم نوآوری در استان قزوین است تا مشکلات و معضلات فناوری استان در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاورزی را شناسایی کرده و با استفاده از توانمندی‌هایی که در شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد، مسائل را حل کنیم.

رویداد "تانا" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ جعفر احمدی در سومین جلسه ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان قزوین که شامگاه (شنبه) ۳۰ مهرماه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری رویداد تانا در استان قزوین اظهار کرد: تانا توسعه و ارتقاء اکوسیستم نوآوری در استان قزوین است تا مشکلات و معضلات فناوری استان در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاورزی را شناسایی کرده و با استفاده از توانمندی‌هایی که در شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد حل شود.

وی خاطرنشان کرد: تانا رویدادی است که طی آن افراد دارای معضل و مسئله و افرادی که برای آن مشکل راه‌حلی دارند به هم نزدیک شده و از دل این ارتباط قراردادها ایجاد می‌شود تا در نهایت به تولید فناوری در شرکت‌های فناور کمک کرده و مشکل آن صنعت و واحد اجرایی یا صنعتی را هم حل کند.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: تمام استان‌های کشور از امسال تانا را برگزار می‌کنند و در استان قزوین هم اولین مورد آن در آبان ماه و سپس به‌ صورت فصلی یا حداقل دو بار در سال برگزار خواهد شد تا شبکه نوآوری را بین بازیگران فناوری استان که دانشگاه‌ها، صنایع و دستگاه‌های اجرایی هستند به‌وجود آورد.

وی در خصوص خروجی سومین جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان قزوین گفت: این جلسه ۶ مصوبه داشت که مهمترین آن طرح‌های فناورانه پرچمدار و جریان‌ساز است که می‌تواند علاوه بر استان در کشور هم تاثیرگذار باشد که شناسایی این طرح‌ها به دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سپرده شده است.

این مسئول در پایان گفت: مصوبه مهم دیگر تدوین برنامه دانش‌بنیان استان توسط سازمان برنامه و بودجه است که این اتفاق با هم‌اندیشی که با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و جامعه دانشجویی و دستگاه‌ها و نهادها انجام خواهد شد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان