۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ۹۰۰ مشترک قزوین از سرویس VDSL بهره‌مند شدند
کد خبر: ۳۵۸۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۲۶ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرمنطقه مخابرات قزوین:

۹۰۰ مشترک قزوین از سرویس VDSL بهره‌مند شدند

محمدرضا نصرآبادی: ۹۰۰ مشترک VDSL در مناطق بلوار خرمهشر و بلوار سعادت از این سرویس استفاده می‌کنند و در آینده سعی در گسترش پهنای این خدمات برای سایر مشترکین را داریم.

۹۰۰ مشترک قزوین از سرویس VDSL بهره‌مند شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدرضا نصرآبادی در حاشیه افتتاحیه مرکز جامع امور مشترکین همراه استان و بهره برداری از پروژه‌های توسعه سرویس سورینو که ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و کشوری مخابرات ایران در سالن جلسات مرکز تلفن قدس برگزار شد؛ با اشاره به وجود 100 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور اظهار کرد: از سال 1373 تا به امروز شاهد شاهد توسعه خدمات و ارائه نسل‌های گوناگون خدماتی به مشترکین همراه بوده‌ایم.

وی افزود: گسترش و توسعه اینترنت و دسترسی روز افزون به آن از وظایف اصلی و مهم شبکه مخابراتی ایران است.

مدیر منطقه مخابرات قزوین گفت: اکنون شرکت مخابرات ایران به واسطه توسعه شبکه، دانش، کار و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود به پیشرفت‌های خوبی در ارائه خدمات شهری و روستایی دست یافته است.

این مسئول تاکید کرد: مخابرات جزو تنها شرکت‌هایی است که این روزها همگام و هم راستا با مشتریان حرکت می‌کند و به دنبال توسعه کسب و کار و دانش است.

نصرآبادی با اشاره به افتتاح پروژه VDSL در قزوین بیان کرد: این سرویس که فراتر از ADSL است با پهنای باند با کیفیت ‌تر و دسترسی آسان تر به اینترنت در اختیار مشترکین قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اکنون حدود 900 مشترک VDSL در مناطق بلوار خرمهشر و بلوار سعادت از این سرویس استفاده می‌کنند و در آینده سعی در گسترش پهنای این خدمات برای سایر مشترکین را داریم.

این مسئول در پایان گفت: افزایش سطح رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت و سرعت سرویس‌ها و توسعه زیرساختی جهت حرکت به سمت تحول دیجتالی از مهم‌ترین اهداف شرکت مخابرات است و بهره‌برداری از این سه پروژه در راستای اهداف بالا می‌باشد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان