۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ثبت نام حوزه های علمیه استان قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۳۵۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیریت حوزه های علمیه قزوین:

ثبت نام حوزه های علمیه استان قزوین ادامه دارد

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: داوطلبان تحصیل در حوزه های علمیه برای پذیرش، باید در آزمون شرکت کنند.

ثبت نام حوزه های علمیه استان قزوین ادامه دارد
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیریت حوزه های علمیه قزوین با اشاره به پذیرش طلاب در حوزه های علمیه کشور و استان، بیان کرد: هفتمین پذیرش طلاب در استان و هم زمان با سراسر کشور از 12 اسفند سال گذشته شروع شده و تا 31 فروردین 92 ادامه خواهد داشت و داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند به سایت حوزه مراجعه نمایند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز مدارس حوزه های علمیه چه در استان ما و چه در کل کشور فعال هستند و این فضا و امکانات برای حضور طلاب در عرصه معارف و کسب علوم قرآنی فراهم است.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: در دین اسلام به علم آموزی بسیار تأکید شده و این مهم از جایگاه والایی برخودار است.
جواناني كه عزم خود را جزم کرده اند تا منادی فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) باشند و راه عالمان را پیش گیرند.
طلاب جوان و علاقمندان به دروس حوزوی بایستی در کسب دانش و فراگیری دروس حوزوی تلاش داشته باشند.
مدیریت حوزه های علمیه استان، با بیان نقش و جایگاه حوزه های علمیه، خاطر نشان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدارس حوزه های علمیه در تقویت عالمان برجسته نقش تأثیرگذاری داشته و حضور طلاب علاقمند در حوزه های علوم دینی و معارف اسلامی که با قرن ها تجربه و تعالیم استادان برجسته، به دست آمده توفیق بزرگی است.
حجت الاسلام ابراهیمی به برگزاری آزمون در اردیبهشت سال جاری اشاره و یادآورشد: آزمون هم زمان با سراسر کشور در 13 اردیبهشت 92، روز جمعه در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص)، ساعت 9 صبح و با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین برگزار می شود.
وی در پایان به شعار امسال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: بایستی شعار امسال را جدی گرفته و همواره منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان