۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۴۹۰ کیسه آرد قاچاق در محورهای مواصلاتی استان/ ۸سارق خودرو دستگیر شدند
کد خبر: ۳۵۷۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۶ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار پلیس قزوین؛

کشف ۴۹۰ کیسه آرد قاچاق در محورهای مواصلاتی استان/ ۸سارق خودرو دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدام ضربتی ماموران در محورهای مواصلاتی استان ۴۹۰ کیسه آرد قاچاق کشف و ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

کشف ۴۹۰ کیسه آرد قاچاق در محورهای مواصلاتی استان/ ۸سارق خودرو دستگیر شدند
سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالا به ویژه اقلام ضروری خانوار، ماموران پلیس استان گشت زنی هدفمند در سطح شهر و کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه"قزوین-زنجان" به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند، که در بازرسی از خودروها، 170 کیسه آرد قاچاق کشف و 2 نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده، برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 680 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق تامین نظم و امنیت در کشور مبارزه با پدیده منحوس قاچاق می باشد، که پلیس همواره تمام تلاش خود را در این راستا در دستور کار قرار داده و شهروندان می توانند با اطلاع رسانی هرگونه مورد مشکوک به پلیس، ما را در این امر همراهی کنند.

توقیف ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق در تاکستان

عبدالمالکی با اشاره به عملیاتی دیگر در کشف آرد قاچاق اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خرمدشت"تاکستان" در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محورهای مواصلاتی حين کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون و نیسان باری مظنون شده و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسي دقيق از خودروهای توقيف شده ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگيري ۲متهم در اين رابطه تصریح کرد: محموله کشف شده پس از تکميل پرونده مقدماتي به همراه متهمان تحويل مراجع ذي صلاح شدند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد:ماموران انتظامی استان با اشراف بر محورهای مواصلاتی استان و کنترل خودروهای عبوری از حمل و نقل هرگونه کالاي قاچاق جلوگيري مي کنند.
دستگیری 8 سارق خودرو در 24 ساعت گذشته

وی با اشاره به عملیات دستگیری سارقان خودرو در استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و برخورد با هرگونه هنجارشکنی، کنترل خودروهای عبوری از این محورها را در دستور کار خود قرار دادند.

عبدالمالکی افزود: ماموران با استقرار شبانه روزی در 24 ساعت گذشته، 6 دستگاه خودرو سرقتی را کشف و 8 نفر را در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان از پر تردد ترین محورهای کشور به ویژه در ایام تعطیلات می باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه روزی کارکنان در راستای اجرای تدابیر فرماندهی، این محورها از امن ترین محورهای کشور بوده، که هموطنان با آسودگی خاطر از آن برای تردد استفاده می کنند.

برخورد پراید با گاردریل یک کشته بر جای گذاشت


سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محور رشت به قزوین کیلومتر ۲۶ لاین جنوبی بلافاصله گشت انتظامی و پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک دستگاه پراید با گارد ریل کنار جاده برخورد کرده بود، افزود: دراین حادثه متاسفانه یک نفر سرنشین خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت و یک نفر مصدوم که بلافاصله توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ از رانندگان خواست تا با دقت بیشتری رانندگی کرده و حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده تا شاهد وقوع حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان