۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین «باور به جوانان» را محدود به مصاحبه‌ها و همایش ها نکنیم
کد خبر: ۳۵۶۸۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۹ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

در «دفاع مقدس» ناممکن ها را ممکن کردیم؛

«باور به جوانان» را محدود به مصاحبه‌ها و همایش ها نکنیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: فرزندان معنوی امام خمینی(ره) با هدایت ایشان، در دوران پر افتخار دفاع مقدس، برای صیانت از انقلاب پای کار آمده بودند و بر این اساس روحیه اعتقاد، باورپذیری و انگیزه برای حفظ آرمانهای انقلاب در جبهه ها شکل گرفت.

«باور به جوانان» را محدود به مصاحبه‌ها و همایش ها نکنیم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از فارس، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از مناطق عملیاتی در جنوب کشور، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: آن چه که برای آرامش دلها بدان نیاز داریم اتفاقاتی است که در این مناطق با مردان حماسه آفرین رخ داده است.

وی افزود: ما نگران خاکریزها، سنگرها و میادین مین نیستیم و به آن احتیاج نداریم؛ بلکه نیازمند ترویج فرهنگ، همدلی و عمل موفق رزمندگان اسلام هستیم که با ایستادگی، این حماسه بزرگ را در دل تاریخ ثبت کردند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: فرزندان معنوی امام خمینی(ره) با هدایت ایشان، در دوران پر افتخار دفاع مقدس، برای صیانت از انقلاب پای کار آمده بودند و بر این اساس روحیه اعتقاد، باورپذیری و انگیزه برای حفظ آرمانهای انقلاب در جبهه ها شکل گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان تصریح کرد: هیچ مانعی نتوانست حرکت الهی ملت و امام را متوقف کند، حتی موانع پدافندی دشمن که به ظاهر در این مکان مانده، در برابر مردان حماسه ساز اسلام نتوانستند مانع پیروزی آنان شوند. 

وی بیان کرد: از میادین سختی که در تاریخ دفاع مقدس و در جبهه ها وجود داشت عبور کردیم و بزرگ‌ ترین درس دفاع مقدس، در شرایط حساس امروز کشور رجوع به گذشته‌ای است که با عزم راسخ و پولادین ناممکن ها را ممکن کردیم. دومین دستاورد دفاع مقدس که امروز به وجود آن احتیاج داریم، باور به دارایی‌‌ ها و ظرفیت‌های کشور است.

 سردار رفیعی آتانی افزود: با همین ظرفیت و دارایی‌ها جنگ را پیش بردیم و امروز می توانیم برای رشد و تعالی کشور به پیشروی کنیم. دستاورد دیگر دفاع مقدس، مدیریت جهادی و حضور جوانان بود. میانگین سنی نسلی که همسو با فرماندهان جوانشان در جنگ شرکت کردند، چقدر بود!؟ باید باور به جوانان را از مصاحبه‌ها و همایش ها خارج کنیم و به آنها فرصت و میدان عمل بدهیم تا دوباره گره گشایی کنند و قله های پیشروی ملت بزرگ را فتح کنند.

وی تصریح کرد: دستاورد دیگر، پیشبرد همراه با پیروزی جنگ با اتکا به توان داخلی و در سایه توکل الهی بود و نگاه به غرب و شرق در خارج از مرزهای ایران اسلامی وجود نداشت و در تعاملات بین المللی و در حد قوانین تا جایی می‌پذیریم که عزت و اقتدار ما حفظ شود. دستان زیادی در این مناطق قطع شد تا به دستان دشمنان خود اعتماد نکنیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در منطقه روح بلند انسانها را صیقل می داد و در دفاع مقدس نبوغ جوانان بروز و ظهور کرد که دنیا را متعجب ساخت. ما باید شهدا را یاد کنیم تا مسیر و چراغ هدایت ما باشند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان