۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور آغاز شد
کد خبر: ۳۵۶۲۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت: ۲۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور آغاز شد

ثبت‌نام شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور آغاز شد و داوطلبان تا ۲۰ اسفند برای ثبت‌نام مهلت دارند.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور آغاز شد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ؛داوطلبان نوبت بیست و دوم آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ تا جمعه 20 اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

* نحوه ثبت نام

داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و  در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ کنند.

برای ثبت نام باید هزینه خرید کارت اعتباری  به مبلغ یک میلیون و ۳۲۰ هزار ریال و هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۲ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

داوطلبان سپس باید فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس، اطلاعات لازم را وارد کنند. 

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، داولبان باید معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار  می شود و داوطلبان باید از سه‌شنبه ۲۱ تیر تا پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای تهیه کارت اقدام کنند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان