۰۳/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۹ سه شنبه

صبح قزوین اعتماد بی‌جا به امریکا باعث بحران در اوکراین شد
کد خبر: ۳۵۶۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

اعتماد بی‌جا به امریکا باعث بحران در اوکراین شد

محمدرضا خانلری گفت: اگر مردم اوکراین با آگاهی عمل می‌کردند و به امریکا دل نمی‌بستند بدون شک اتفاقات تلخ امروز را تجربه نمی‌کردند.

اعتماد بی‌جا به امریکا باعث بحران در اوکراین شد
محمدرضا خانلری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز مبعث اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانات اشاره فرمودند که پیامبر گرامی اسلام یک کار محال را در آن دوران انجام دادند و از اعراب که درگیر جهالت بودند نیز انسان‌های متمدن ساختند.

وی با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری افزود: درواقع امریکا نماد بی‌فرهنگی و خشونت اعراب دوران پیش از پیامبر اسلامی، برای امروز است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز مافیای سیاسی، اقتصادی، فروش اسلحه و ایجاد بحران در امریکاست و درواقع به واسطه این بحران‌ها که در دنیا و به ویژه منطقه ایجاد می‌کند نیز به زیست خود ادامه می‌دهد.

خانلری با بیان اینکه امریکا یک رژیم مافیایی است، ادامه داد: فساد و بحرانی که در حال حاضر در منطقه و در جنگ اوکراین شاهد هستیم نیز منشا آن امریکاست چراکه جنگ اوکراین به دلیل تحرکاتی که امریکا در مردم این کشور ایجاد کرد، اتفاق افتاد.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: اگر مردم اوکراین با آگاهی عمل می‌کردند و به امریکا دل نمی‌بستند بدون شک اتفاقات تلخ امروز را تجربه نمی‌کردند.

وی بیان کرد: باید از وضعیت اوکراین درس بگیریم، کشورهایی که اعتماد بی‌جا به غرب و امریکا کرده و از این قدرت‌ها تمکین می‌کنند نیز اینگونه متضرر شده و نتیجه‌اش را می‌بینند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: سیاست نرمش قهرمانانه درواقع اینگونه است که در عین حال که باید مدافع و طرفدار صلح و مهربانی باشیم نیز باید تن به سازش و تمکین نسبت به ابرقدرت‌ها ندهیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان