۲۸/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۱۴ پنجشنبه

صبح قزوین تمامی مراحل درمان ناباروری تا ۲ سال آینده در قزوین انجام می‌شود
کد خبر: ۳۵۵۰۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین:

تمامی مراحل درمان ناباروری تا ۲ سال آینده در قزوین انجام می‌شود

با راه اندازی این مرکز، مردم این استان دیگر برای هیچ کدام از مراحل درمان ناباروری، نیازی به مراجعه به تهران نخواهند داشت.

تمامی مراحل درمان ناباروری تا ۲ سال آینده در قزوین انجام می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛امین خاکباز درباره اقدامات پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قزوین، اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، مردم این استان دیگر برای هیچ کدام از مراحل درمان ناباروری، نیازی به مراجعه به تهران نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش به کاربردی کردن پژوهش‌ها توجه دارد، افزود: یکی از اقدامات اساسی این سازمان در سال های گذشته راه اندازی مرکز خدمات درمان ناباروری بود که در این راستا از ظرفیت مراکز درمان رویان و ابن سینا که متعلق به جهاد دانشگاهی هستند، استفاده کرده و این خدمات در قزوین ارایه شد.

خاکباز اضافه کرد: یکی از اقدامات دیگر این سازمان در حوزه پژوهش تجاری سازی دستاورهای پژوهشی استان قزوین است که با شرکت های دانش بنیان همکاری داریم و تلاش می کنیم در این زمینه از ظرفیت های مختلف برای توسعه اقتصاد دانش بنیان استفاده شود.

وی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی، ظرفیت هایی دارد که ممکن است بخش خصوصی نداشته باشد و تمامی این ظرفیت ها در خدمت شرکت های دانش بنیان است و برای تقویت و پیشرفت اقتصادی استان قزوین به کارگیری خواهد شد. این مسوول گفت: همچنین این سازمان، ظرفیت های پژوهشی را در سراسر کشور دارد که آنها هم برای رفع نیازهای استان به کار گیری می شود و اگر شرکت های دانش بنیان نیاز به کار پژوهشی جدی داشته باشند می توانند از ظرفیت های این سازمان در کل کشور استفاده کنند.

خاکباز اضافه کرد: فعالیت در بخش معماری یکی دیگر از حوزه های فعالیتی این سازمان است و در مرکز هنر و معماری در سال گذشته در هشت استان پروژه داشته ایم که یکی از مهمترین آنها مربوط به مسجد جامع قزوین می شود. معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم این اقدامات پژوهشی منجر به اصلاحات و احیای بنای تاریخی در سراسر کشور شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان