۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیامی صادر کردند
کد خبر: ۳۵۴۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

در پی بازگشت پیکر دو شهید دفاع مقدس؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیامی صادر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک بازگشت پیکر شهیدان باب‌الله داودی و صفرعلی فیض‌بیگدلی را تبریک و تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین پیامی صادر کردند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک بازگشت پیکر شهیدان باب‌الله داودی و صفرعلی فیض‌بیگدلی را تبریک و تسلیت گفتند.
 
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

در ایام عزاداری سیده نساء العالمین حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، بازگشت پیکر مطهر سه شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده به نام های شهید باب‌الله داودی و شهید صفرعلی فیض‌بیگدلی را به خانواده معزز این قهرمانان و کلیه مردم شهید پرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تا کنون است و همه ما وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری این شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های ایشان هستیم.

اینجانبان از تمامی اقشار مردم استان دعوت می‌کنیم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان در نقاط مختلف استان قزوین، جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند و از درگاه خدای متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با اباعبدالله الحسین(ع) را مسألت داریم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

محمد مهدی اعلایی
استاندار قزوین

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان