۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین استاندار آینده باید زمینه فساد را از استان قزوین برچیند
کد خبر: ۳۵۳۰۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۵ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

یک فعال سیاسی در مصاحبه با صبح قزوین:

استاندار آینده باید زمینه فساد را از استان قزوین برچیند

محمدحسین شفیعی‌ها با بیان اینکه باید زمینه فساد در استان برچیده شود؛ گفت: جدیت در مبارزه با فساد و مبارزه بدون ملاحظه‌ با فساد می‌تواند از برنامه‌های استاندار آینده باشد.

استاندار آینده باید زمینه فساد را از استان قزوین برچیند
محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های استاندار آینده قزوین اظهار کرد: باتوجه به تغییرات کلی که در سطح کلان کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، طبیعی است استانداری برای قزوین انتخاب می‌شود که مطابق با اهداف و سیاست‌های دولت جدید باشد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک استاندار در دولت مردمی و انقلابی است؛ افزود: در مدیریت کلان استان، نیازمند فردی هستیم که تلاش و فعالیت جهادی را مدنظرقرارداده و از روحیه انقلابی برخوردار باشد.

این فعال سیاسی در استان قزوین با تاکید بر اینکه استاندار آینده باید اشرافیت کامل به مسائل استان داشته باشد، عنوان کرد: برای حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم نیازمند یک عزم راسخ هستیم و این امر تنها با تفکر جهادی و انقلابی محقق می‌شود.

انتخاب استاندار بومی امتیاز برای قزوین است

وی اذعان کرد: اصراری برای بومی بودن یا بومی نبودن استاندار نداریم، اما اگر وزارت کشور بتواند گزینه بومی و توانمندی را برای استان انتخاب کند، طبیعتا یک امتیاز و زمینه رشد برای استان خواهد بود.

عضو حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به اینکه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت وظیفه خطیر مدیریت کلان استان را برعهده دارد، گفت: زمانی که استاندار ترسیم مناسبی از وضعیت استان داشته باشد، اولویت‌های استان را در حوزه‌های مختلف می‌تواند به خوبی تشخیص دهد.

مبارزه با فساد بدون هیچ ملاحظه‌ای از برنامه‌های استاندار آینده باشد

شفیعی‌ها بیان کرد: مبارزه با فساد یک موضوع کلان و کشوری است و استان قزوین نیز از جریان فاسدی که در سطح کشور وجود دارد، مسثتنی نیست؛ براین اساس مبارزه با فساد از ویژگی‌های استانداران این دوره می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه باید زمینه فساد در استان برچیده شود؛ مطرح کرد: جدیت در مبارزه با فساد و مبارزه بدون ملاحظه‌ با فساد می‌تواند از برنامه‌های استاندار آینده باشد.

این فعال سیاسی قزوین اذعان کرد: استاندار آینده باید بر مدیران خود در سطوح مختلف نظارت داشته و با کج‌روی‌ها مقابله کند تا بتواند عملکرد موفقی داشته باشد؛ اگر در این دوره شفافیت و مبارزه با فساد را مدنظر قرار ندهیم به موفقیت نخواهیم رسید؛ مبارزه با فساد و شفافیت از ویژگی‌های بارز این دولت و خواست عمومی مردم است.

شفیعی‌ها با اشاره به چشم‌انداز استاندار آینده برای استان گفت: طبیعی است در حوزه‌های مختلف اقتصادی اعم از مسائل آب، کشاورزی و صنعتی نیازمند توجه هستیم؛ استان دارای واحدهای صنعتی بسیار است که در رکود به سر می‌برد و استاندار آینده لازم است این موضوعات را مدنظر قرار دهد.

وی در پایان مطرح کرد: باتوجه به اینکه عقب‌ماندگی‌های بسیاری در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی داریم، استاندار بعدی قزوین باید در برنامه‌های خود این موضوعات را مدنظر قرار داده تا مردم در چهار سال آینده روند پیشرفت این تصمیمات را در زندگی خود حس کنند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان