۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین محموله جدید واکسن برکت به قزوین رسید
کد خبر: ۳۵۲۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱۱ ساعت: ۱۸:۵ ↗ لینک کوتاه

محموله جدید واکسن برکت به قزوین رسید

مدیرگروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تحویل یک محموله جدید شامل ۱۰ هزار دز واکسن برکت به استان خبر داد.

محموله جدید واکسن برکت به قزوین رسید
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، فیض‌الهی مدیرگروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی از تحویل یک محموله جدید شامل ۱۰ هزار دز واکسن برکت به استان خبر داد و گفت:این محموله از امروز برای تزریق نوبت دوم استفاده می‌شود.

وی افزود: در صورت تحویل محموله بیشتر به استان دز اول به متقاضیان واکسن برکت هم تزریق می‌شود.

مدیرگروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه گفت: کسانی که تا کنون واکسینه شده اند می‌توانند برای دریافت کارت واکسن دیجیتال به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

فیض‌الهی افزود: با توجه به اینکه در آینده‌ای نزدیک هر گونه خدمات دهی مشروط به داشتن کارت واکسن است از هم استانی‌ها درخواست می‌شود بریا تزریق واکسن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که هم به دلایل فنی شماره سریال واکسن آن‌ها ثبت نشده باشد به زودی از سوی وزارت بهداشت مشکل حل خواهد شد.

مدیرگروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پاسخ به این سوال که با توجه به پوشش ۷۰ درصدی واکسیناسیون چرا در بعضی از نقاط استان از جمله بخش رامند بویین زهرا واکسیناسیون کمتر از ۵۰ درصد انجام شده است، گفت: همزمان با راه اندازی مراکز واکسیناسیون در نقاط شهری برخی از روستاییان به این مراکز مراجعه کردند و مشخصات آن‌ها در سامانه شهری ثبت شده است.

فیض‌الهی افزود: با رونق گرفتن واکسیناسیون ظرف هفته آینده پوشش واکسیناسیون در روستا‌ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/1404
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان