۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای استان قزوین
کد خبر: ۳۵۰۹۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۲۸ ساعت: ۲۰:۵ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین خبر داد

حضور ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای استان قزوین

 عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هزار و ۱۰۰ ناظر  بهداشتی جهت نظارت بر روند برگزاری انتخابات‌ در شعب مستقر شده‌اند.

حضور ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای استان قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمدحسن ارداقیان در ستاد برگزاری انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام هماهنگی لازم برای رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در شعب اخذ رأی ابلاغ شده و در این راستا هزار و ۱۰۰ ناظر  بهداشتی جهت نظارت بر روند برگزاری انتخابات‌ در شعب مستقر شده‌اند.

وی افزود: یک ‌ساعت پیش از  آغاز به کار شعب، کارشناسان بهداشتی در محل‌ها حاضر شده و نظارت لازم بر چیدمان میزو صندلی عوامل اجرایی، تهویه شعب، فاصله گذاری اجتماعی جهت صفوف رأی دهندگان را بر عهده داشتند.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: از آنجایی که انتخابات شوراهای اسلامی در برخی مناطق شهری و روستایی به صورت الکترونیکی و ریاست جمهوری به صورت دستی در حال انجام است، محلول‌های ضدعفونی در شعب تعبیه شده تا مردم بعد از اتمام رأی بتوانند استفاده کنند.

ارداقیان ابراز کرد: تاکید شده که مردم حتما ماسک همراه داشته باشند  و برای کسانی که به هر دلیلی ماسک نداشته باشند، تعداد محدودی ماسک تعبیه شده تا در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

وی اذعان کرد: توصیه داریم که مردم  زمان رأی دادن خود را به پایان ساعات رای‌گیری موکول نکنند و حتما ماسک و خودکار شخصی همراه خود داشته باشند و همچنین از بردن اطفال و کودکانی که به سن قانونی نرسیده‌اند به شعب اخذ رأی خودداری کنند.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در پایان گفت: عوامل اجرایی شعب به جهت پیشگیری از ویروس کرونا فرم خوداظهاری درباره وضعیت سلامت خود در سایت را به طور مجازی ارائه کردند و در صورت داشتن هر نوع علائمی، فرد دیگری جایگزین شد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان