۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین_زنجان ۵۰کشته و مصدوم بر جای گذاشت
کد خبر: ۳۴۸۷۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ساعت: ۲۲:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین_زنجان ۵۰کشته و مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: در تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان قزوین_زنجان متاسفانه سه نفر کشته و ۴۷نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین_زنجان ۵۰کشته و مصدوم بر جای گذاشت
سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تماسی که در ساعت ۱۶:۵۸ عصر امروز(جمعه) با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد حاکی از تصادفی زنجیره‌ای در اتوبان قزوین - زنجان یک کیلومتری محدوده ضیاءآباد بود که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت ۱۶:۵۸ آغاز شده است و هنوز نیز ماموریت ادامه دارد و به تعداد مصدومین نیز اضافه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین تصریح کرد: پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ(دسته بندی)مصدومان انجام شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند که این حادثه تا کنون ۴۷ مصدوم و سه فوتی داشت.

وی در پایان گفت: ۴۷مصدوم حادثه باتوجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های فوریتهای پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی، شفا تاکستان و بیمارستان الغدیر ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان