۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال است/ پرداخت ۲۶۰میلیارد تسهیلات روستایی در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال است/ پرداخت ۲۶۰میلیارد تسهیلات روستایی در قزوین

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان است که با همکاری و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال است/ پرداخت ۲۶۰میلیارد تسهیلات روستایی در قزوین
رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد اشتغال در سطح استان اظهار کرد: امسال هزار و ۸۶۵ پرونده تسهیلات روستایی در استان قزوین تشکیل شده و ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار به آنها پرداخت شده است.

وی افزود: این تعداد طرح برای ۴هزار و ۱۹۲نفر در روستاهای استان قزوین اشتغالزایی ایجاد کرده و نقش مهمی در رونق و تحول اقتصادی مناطق روستایی استان قزوین داشته است.

ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از کارآفرینان استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: در آبیک ۳۹میلیارد و ۸۲۹میلیون تومان، آوج ۱۲میلیارد و ۹۲۲میلیون تومان، البرز ۱۳میلیارد و ۳۵۶میلیون تومان، بوئین زهرا ۷۰میلیارد و ۸۹میلیون تومان، تاکستان ۳۸میلیارد و ۳۲۹میلیون و شهرستان قزوین ۸۵میلیارد و ۱۲۴میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از کارآفرینان استان عنوان کرد: توسعه کارآفرینی، بهترین راه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهری و روستایی استان قزوین است که با همکاری و عزم جدی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

گروسی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری ۱۶هزار و ۳۷۷نفر اشتغالزایی برعهده داشتند که مازاد بر آن، بیش از ۱۷هزار و ۵۵۰نفر اشتغالزایی در استان تاکنون صورت گرفته است.
انتهای پیام/7003
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان