۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین فتنه گران این روزها با شعار "نه غزه و نه لبنان" چه می کنند؟!
کد خبر: ۳۴۸۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

فتنه گران این روزها با شعار "نه غزه و نه لبنان" چه می کنند؟!

آیا فتنه گران با این کشتار فجیعانه ای که هر روز در پوشش آتش بس های دروغین اسرائیلی ها علیه مردم غزه صورت می گیرد شرمنده شعاری که در پشت آن پنهان شدند و تا به امروز از آن عدول نکرده اند، نیستند؟

فتنه گران این روزها با شعار "نه غزه و نه لبنان" چه می کنند؟!

 سرویس سیاسی صبح قزوین؛

این روزها جنگ در نوار غزه که هفته سومش را نیز پشت سر گذاشت شاهد حوادث گوناگونی در جهان بود و واکنش های مختلفی را از سوی مجامع عمومی به دنبال داشت که هر کدام در جای خود قابل تحلیل می باشد.

از شروع کشتار فجیعانه توسط جنگنده های اسرائیلی تا به امروز 1720 شهید فلسطینی و 9100 زخمی به همراه 5 خبرنگار که در راستای رسالت انعکاس خبری در این راه یه شهادت رسیدند از آمار به جا مانده از این جنگ نابرابر دنیای استکبار در برابر 65 سال مظلومیت مسلمانان سرزمین های فلسطینی است.

مطمئنا با این خفقان خبری که توسط سران اسرائیلی ایجاد شده است آنچه به طور واقعی در نوار غزه در حال رویداد است به گوش جهانیان نخواهد رسید اما با همین روال هم بیداری عمومی خوبی در جهان ایجاد شده است و همه انسان های آزادیخواه دریافته اند صهیونیست ها دولتی جعلی هستند که در سرزمین های اشغالی به نسل کشی مشغولند.

گفتنی است کابینه اسرائیل که با درماندگی در برابر جنگنده های حماس و مقاومت روبرو شده است و خشم و غضب خود را در برابر مقاومت مثال زدنی مردم مظلوم فلسطین با کشتار بی رحمانه زنان و فرزندان خردسال در این چند روزه به نمایش گذاشته است طی جلسات متعدد 16 هزار نیروی نظامی کابینه خود را برای مجهز شدن علیه مردم غزه فراخوانده است.

ماه رمضان امسال را مردم مظلوم غزه که در باریکه ای از سرزمین های اشغالی ساکن شده اند با جمعیت یک و نیم میلیونی در حالی پشت سر گذاشتند که با جیره بندی آب و غذا و تجهیزات دارویی مواجه بودند و باید پرسید به چه جرمی باید متحمل این همه سختی ها شوند و چه کسانی خود را در برابر این ظلم هایی که به این مردم مظلوم می شوند مسئول می دانند و دچار وجدان درد می شوند؟

images

از ابتدای یورش های وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به نوار غزه که با ددمنشی های فراوان از سوی سران یهودی نشین افراطی این مناطق همراه بوده است شاهد بایکوت خبری این رویداد بزرگ از سوی برخی رسانه های اصلاح طلب بودیم که در جای خود قابل تامل است.

اگر بخواهیم به پیشینه این سکوت نامیمون رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب اشاره ای داشته باشیم باید نگاهی به گذشته و وقوع هشت ماه فتنه اسرائیلی آمریکایی داشته باشیم.

در ایامی که انتخابات دهم ریاست جمهوری کشورمان که با استقبال چشمگیر ملت ایران روبرو شده بود و در سال 88 شاهد حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق های رای بودیم عده ای خودفروخته که پیاده نظام استکبار جهانی در کشور شده بودند با شعار تقلب، فتنه ای را کلید زدند که هشت ماه کشور را به چالشی عظیم فرو برد.

و می توان گفت روز قدس سال 88 اولین دوره ای بود که حس انسان دوستی که امری اخلاقی به دور هر دین و مسلکی که مزین به آن باشیم می باشد از وجود عده ای فتنه گر رخت بربست و جای خود را به حس به اصلاح وطن دوستانه ای داد که البته شعاری بیش نبود.

بله شعار " نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" در آن دوران با نزدیک شدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اواخر شهریور سال 88 توسط تئوریسن های رسانه های اسرائیلی به پیاده نظام هاشان در ایران دیکته شد تا اسرائیلی ها ضربه سنگینی به دنیای مقاومت بزنند.

رهبر معظم انقلاب در تاریخ جمعه 20 شهریور ماه سال 88 در خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: "هفته آینده روز قدس است این یکی از برجسته ترین یادگارهای امام خمینی(ره) است مراقب باشید در روز قدس کسانی نخواهند از این جماعت برای ایجاد تفرقه استفاده کنند، از تفرقه باید ترسید با تفرقه باید مقابله و معارضه کرد تفرقه نباید به وجود بیاید آن وقتی ملت ایران می تواند پرچم قدس را با افتخار بلند کند که یکپارچه باشد در طول این سال ها سعی کردند این را به هم بزنند اما بحمدالله نتوانستند و بعد از این هم نخواهند توانست.
"

اما با وجود این توصیه های رهبری باز هم افرادی چون موسوی و کروبی که سران و خط دهندگان داخلی این فتنه بودند با ارائه بیانیه و حمایت از شعار " نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" ارادت انسانی خود را به مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به خوبی به نمایش گذاشتند.

البته آن روزها با وجود حمایت های آشکار و پنهان صهیونیست ها از فتنه گران داخلی برای ایجاد آشوب و اختلال در راهپیمایی روز قدس و ریشه کن کردن حمایت از جریان مقاومت در فلسطین و لبنان، این امر تحقق پیدا نکرد و مردم با بصیرت ایران اسلامی با شعارهایی چون " مرگ بر منافق"، "مرگ بر مزدور آمریکایی"، " مرگ بر اسرائیل" مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

اما سوالی که مطرح می باشد این است که امروز از فتنه گرانی که آن روزها برای مقابله با نظام و براندازی آن بیانیه می دادند و از ایجاد اغتشاشات حمایت می کردند، به دروغ حس وطن خواهی مردم را به وسط می کشیدند و تا به امروز حاضر به عذرخواهی و اقرار به اشتباه خود نشده اند آیا می توان انتظار داشت که از شعارهای ضد مقاومت اسلامی آن روزهای خود برگشته باشند؟

وضعیت امروز فلسطین حتی با وجود سانسورهای شدید استکبار جهانی مسئله ای نیست که بر کسی پوشیده باشد، شرایطی که حتی یهودیان ساکن در نیویورک را به مقابل سفارت اسرائیل در آمریکا کشانده و با خوابیدن دسته جمعی در کنار این سفارت خواستار آتش بست و متوقف شدن جنگ علیه مردم مظلوم غزه شده اند؛ عکس العملی انسانی که اگر مُهر سنگدلی بر وجودی ننشسته باشد حتما بروز پیدا خواهد کرد.

اما  فتنه گران این روزها با شعار نه غزه و نه لبنان خود چه می کنند؟!

آیا با این کشتار فجیعانه ای که هر روز در پوشش آتش بس های دروغین اسرائیلی ها علیه مردم غزه صورت می گیرد این افراد شرمنده شعاری که در پشت آن پنهان شدند و تا به امروز از آن عدول نکرده اند، نیستند؟

IMG20324093

شاید هم دیر زمانی است متوجه قدم کجی که در مسیر خیانت به اسلام و انقلاب برداشتند شده باشند اما منافع قدرتهای زر و زور اجازه به صحنه آمدن آنها را نمی دهد.

آنچه در زندگی هر انسانی مقدم بر تمام آمال و آرزوهایش است عاقبتی می باشد که قرار است به خیر مبدل شود و مطمئنا مدافعان شعار اشتباهی که دنیای انسانی را محدود به کشور خود می کنند( که البته این هم دروغی بیش نیست)؛ در مسیری قدم برداشته اند که عاقبت به شری را برای خود رقم زدند و در این راستا نباید کسی را مسئول فتنه گری های خود بدانند.

در پایان باید گفت آیا واقعا فتنه گرانی که روزی حامی این شعار فرافکنانه بودند توانستند جانی را که ادعای فدا کردنش برای ایران را داشتند در عمل پیاده کنند؟ یا جانشان را فدای دنیای استکباری کردند که روزی از این افراد ابزار خوبی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخت؟!!!!

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان